امام جمعه یزد؛

هدف از حرکتی که امام شروع کرد، انقلاب اسلامی بود نه انقلاب ایران

حرکتی که امام شروع کرد یک حرکت جدید انقلابی بود نه کودتا و جنبش. هدف از این حرکت انقلاب اسلامی بود نه انقلاب ایران.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نمازجمعه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امام یک حکومت شرعی و الهی را تبیین کرد و با این حرکت الهی انقلابی در درون انسان‌ها به وجود آمد.

آیت الله ناصری با گرامی داشت ایام فاطمیه به گوشه‌هایی از زندگانی حضرت زهرا (س) اشاره و از مقام والا و باعظمت دخت نبی گرامی اسلام سخنانی بیان کرد.

وی با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حرکتی که امام شروع کرد یک حرکت جدید انقلابی بود نه کودتا و جنبش. هدف از این حرکت انقلاب اسلامی بود نه انقلاب ایران.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: امام یک حکومت شرعی و الهی را تبیین کرد و با این حرکت الهی انقلابی در درون انسان‌ها به وجود آورد.

خطیب نماز جمعه یزد با اشاره به رهبری ارزشمند امام در تشکیل انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امام پرده‌ها را برداشت و مردم را بیدار و عقل‌ها را رشد داد.

آیت الله ناصری با اشاره به نزدیک شدن به چهل سالگی انقلاب افزود: باید تامل و تدبر کنیم که با چهل سالگی انقلاب که قرار بود خیلی از چیز‌ها متحول می‌شد پیشرفت‌ها و عقب ماندگی‌های ما کجاست؟

امام جمعه یزد گفت: آیا توانستیم در این مدت عزت اسلام را در همه دنیا گسترش دهیم و آیا سیستم آموزشی ما در این چهل سال جواب داده یا نه، این‌ها سوال‌هایی است که باید آسیب شناسی کنیم و مسئولان کشور باید برای این تحول انقلابی فکر کنند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: مسئولیت‌ها باید به افراد دلسوز و فکور و نوآور سپرده شود تا اقتصادمقاومتی اجراء شود.

خطیب نمازجمعه یزد بر در صحنه بودن مردم و توجه به اصل ولایت برای در امان بودن از صدمه‌های دشمن تاکید کرد و افزود: همه ما باید انقلاب را یاری کنیم و با بهره گیری از اهداف امام حسین (ع) و ایده‌ها امام خمینی توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار