امام‌جمعه موقت بخش بهمن:

وحدت، رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

امام‌جمعه موقت بخش بهمن گفت: وحدت ملت ایران رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام‌جمعه موقت بخش بهمن با تأکید بر اینکه وحدت، رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود،گفت: اختلاف‌نظر و سلیقه یکی از موارد انکارناپذیر در همه جوامع بوده و هست، اما این امر تا جایی مورد قبول و مطلوب است که به انشقاق مردم و مسئولین منجر نشده و خطوط قرمز را رد نکند؛ اما اگر قرار باشد وحدت ملت را خدشه‌دار کرده و جامعه را دچار چند صدایی و چند قطبی شدن کند، باید برای جلوگیری از توسعه آن تدابیری اندیشیده شود.

محمدی ایجاد شکاف‌های کاذب در سطح قوای حاکمیتی و جریانات سیاسی را تهدیدی بزرگ و جدی برای کشور دانست و تصریح کرد: متأسفانه برخی از مسئولان کشور از ادوار گذشته تا کنون در این زمینه عملکرد قابل قبولی از خود نشان نداده و بعضاً نیز به اپوزیسیون سیاسی تبدیل‌شده‌اند.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی که کشور در آرامش به سر می‌برد، اما از یک‌سو مورد هجمه‌های سیاسی و اقتصادی آمریکا و اروپا قرار گرفته و از سوی دیگر با توطئه‌های تروریستی عربستان و اسرائیل مواجه است، هیچ‌گونه توجیه عقلانی و دینی نداشته و فقط جامعه داخلی را با مشکل مواجه می‌کند.

امام‌جمعه موقت بخش بهمن دغدغه حال حاضر مردم را کاهش قدرت خرید، بیکاری، رکود و تورم برشمرد و اذعان کرد: هم‌اکنون دوران انتخابات و شعار‌های آن پایان یافته و مردم منتظر هستند تا مسئولین با عمل به وعده‌های داده شده خود در تب و تاب انتخابات، موضوعات حاشیه‌ای را کنار گذاشته و به مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان رسیدگی کنند.

حجت‌الاسلام محمدی تأکید کرد: شرایط سیاسی امروز کشور دیگر عرصه مناسبی برای سخن گفتن و شعار دادن نیست، بلکه تبدیل به میدان و آزمونی جهت اقدام عملی، شده است. بی‌توجهی به منافع ملی کشور و طرح شعار‌های زبانی موجب افزایش بی‌رویه مطالبات و انتظارات در جامعه شده که با واقعیت‌های و امکانات کشور همخوانی ندارد.

محمدی ضمن اشاره به قرارداد برجام، ادامه داد: پس از گذشت ۲ سال از عمر برجام، اروپایی‌ها تلاش دارند با میدان‌داری صحنه توسط فرانسه و آلمان، به بهانه نگه داشتن ترامپ در برجام، فشار‌های مضاعفی بر ایران وارد کرده و جمهوری اسلامی را به پای میز مذاکرات موشکی و منطقه‌ای بکشانند؛ لذا باید توجه داشت که پرده اختلافات صوری آمریکا و اروپا کنار رفته و این بار اروپائی‌ها در نقش یک پلیس، به پیاده نظام آمریکا تبدیل‌شده‌اند.

وی یادآور شد: در همین راستا مسئولین جمهوری اسلامی ایران که مؤکداً غیر قابل‌مذاکره بودن برجام را بار‌ها با صراحت اعلام کرده‌اند، هیچ‌گونه موضع قاطع و پایداری پیرامون توافق مکمل از خود نشان نداده‌اند که این مسئله بسیار قابل تأمل است.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه بخش بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.