افتتاحییه ششمین جشنواره فیلم فجر درزاهدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ششمین جشنواره فیلم فجر با اکران فیلم شعله‌ور در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان  در آیین افتتاحیه ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان با گرامیداشت یاد سه هنرمند پیشکسوت و مرحوم استان عباسعلی حداد، خداداد نارویی و ریسباف، اظهار داشت: با رفتن این هنرمندان بزرگ که یکی از این عزیزان چند وقت پیش از بین ما رفت، سینمای استان داغ دیده شد.

مسگرانی با تشکر از مسئولان فرهنگی استان، مخاطبان و حضار را به نقد دعوت کرد و افزود: امیدواریم هر سال به رویداد‌های فرهنگی این استان افزوده شود تا بیش از این قابلیت‌های بالقوه فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان به منصه ظهور برسد.

وی اضافه شدن سالن‌های سینما را در استان یکی از ضروری‌ترین نیاز‌ها برشمرد و گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در استان زمینه ارتقای امکانات سخت افزاری و نرم افزاری فرهنگی و هنری را فراهم می‌کند.

مسگرانی ادامه داد: ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان با اکران ۱۴ فیلم از ۱۳ تا ۲۲ بهمن در دو سینمای هلال و اشراق برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: ارشاد برنامه‌های متنوعی برای دهه فجر امسال ترتیب داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به نخستین جشنواره هنر‌های تجسمی، فیلم فجر و... اشاره کرد.

انتهای پیام/ع

 ششمین جشنواره فیلم فجر درزاهدان

برچسب ها: وزارت ارشاد ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار