محمودی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تحقق شعارهای کلیدی مردم در انقلاب اسلامی/با در پیش گرفتن رویکرد اقتصادی امام و رهبری در آینده جزء پیشرفته ترین کشورها خواهیم شد

///رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: همه شعارهای کلیدی ملت ایران در زمان انقلاب اسلامی به صورت کامل محقق شده است.

محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تحقق شعارهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: معتقدم همه شعارهایی که مردم برای آنها انقلاب کردند، به صورت کامل محقق شده است.

وی با بیان اینکه در زمان انقلاب اسلامی، شعارهای کلیدی ملت ایران استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران بود، افزود: امروز ایران تنها کشور دارای استقلال در دنیاست همچنین معتقدم شعار ملت ایران در خصوص آزادی هم محقق شده است زیرا تحت بردگی دنیای استکبار نیستیم، دیگران هیچ مسئله‌ای را به ما دیکته نمی‌کنند و خودمان برای کشورمان تصمیم گیری می‌کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: ملت ایران از حکومت طاغوت، بیزاری جست و حکومتی را انتخاب کرد که خواست تمام انبیاء و اولیاء در طول تاریخ بود.

وی درباره اولویت‌ برنامه‌های نظام و دولت، بیان کرد: با تحقق شعارهای زمان انقلاب اسلامی اکنون باید تلاش کرد تا در عرصه‌های مدیریتی هم موفق باشیم، گرچه در برخی عرصه‌ها از جمله حوزه‌های علمی، صنعتی و ... موفق بودیم اما هنوز ضعف‌هایی در حوزه‌ به کارگیری توانمندی‌های اقتصادی وجود دارد که باعث شده مدیریت اقتصادی چندان رضایت بخش نباشد.

محمودی اظهار کرد: مقام معظم رهبری چندین سال بر ضرورت توجه به اقتصاد تأکید داشته و دارند و این موضوع نشان دهنده اهمیت رشد اقتصادی در کشور است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: خوشبختانه در عرصه نظامی پیشرفت‌های چشم گیری داشته‌ایم و موفق به ساخت پهپادهایی شده‌ایم که دنیا نسبت به‌ آن مات و متحیر مانده، همچنین موشکی ساخته‌ایم که خواب راحت را از اسرائیل سلب کرده است اما با این وجود هنوز در حوزه اقتصاد دچار مشکل هستیم.

وی متذکر شد: اگر در حوزه اقتصادی همان رویکرد امام راحل و مقام معظم رهبری را در پیش بگیریم، در آینده جزء پیشرفته‌ترین کشورها خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
خداوند دشمنان اسلام را نابود ومحو کنه
آخرین اخبار