سوزوکی در اختتامیه کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی:

برای کاهش گاز‌های گلخانه‌ای باید تلاش‌های بیشتری انجام دهیم

عضو حزب امید ژاپن در کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی خواستار ادامه تلاش‌ها برای کاهش گاز‌های گلخانه‌ای شد.

برای کاهش گاز‌های گلخانه‌ای باید تلاش‌های بیشتری انجام دهیمبه گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کنیچی سوزوکی عضو حزب امید ژاپن در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی با بیان اینکه احیای راه ابریشم می تواند زمینه ای برای ارتباط موثر بین کشورهای مختلف ایجاد کند، گفت: باید به تلاش ها برای کاهش گازهای گلخانه ای ادامه دهیم چرا که این ضرورت مهم دنیای امروز است برای تحقق این مهم به تغییر زیرساخت های جهانی نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه باید در کنار هم بتوانیم آسیایی زیبا ایجاد کنیم، افزود: این همایش می تواند به توسعه کشورها کمک کند امیدواریم دستاوردهای آن به مرحله اجرایی برسد.

در ادامه حمیدرضا حدادی نماینده جوانان ایران در جاده راه ابریشم تاکید کرد: هرکدام از ما که در این کفرانس شرکت کردیم در تلاشیم تا تبادلات فرهنگی را برای همکاری راه ابریشم به وجود بیاوریم.

نماینده جوانان ایران در جاده راه ابریشم افزود: لازم است که همکاری هایی ایجاد کنیم و در این مسیر باید از توانایی های جوانان کمک بگیریم.

وی با اشاره به تشکیل شورای جوانان برای تحقق اهداف جاده راه ابریشم، بیان کرد: این شورا فعالیت های خوبی انجام داده است، اولین جلسه آن با حضور 20 کشور و دومین نشست آن در سال 2014 تشکیل شد.

حدادی بیان کرد: در این شورا افراد مختلف برنامه های متفاوتی دارند ما درصدد هستیم تا با مشارکت های مردمی به افق روشنی برسیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: آسیا ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار