کلنگ زنی فاز دوم شبکه پایاب سد احمد بیگلو

فاز دوم شبکه پایاب سد احمد بیگلو با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ظهر امروز فاز دوم شبکه پایاب سد احمد‌بیگلو  با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان و در وسعتی به اندازه ۲هزار و ۳۵۰ هکتار کلنگ زنی شد.

نماینده مردم مشگین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: در پروژه پایاب این سد در حال حاضر ۴۰۰ نفر مشغول به کار هستند و با تحقق آبیاری مدرن برای هر نفر با ۴ هکتار زمین، شغل پایدار ایجاد خواهد شد.

ولی ملکی افزود: این طرح فرصت مناسبی برای اشتغال آفرینی در سطح شهرستان مشکین محسوب می‌شود که امیدواریم در کمترین زمان ممکن عملیاتی شده و به نتیجه برسد.

وی گفت: از ۲ هزار و ۳۵۰ هکتار حدود ۸۰۰ هکتار از حق آبه این سد برای باغات منطقه در نظر گرفته شده بود که درخواست اهالی این منطقه این است که برای بخش زراعت در نظر گرفته شود.


نماینده مردم مشگین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های لازم در منطقه جهت توسعه بخش کشاورزی انجام شده، افزود: تا پایان تیرماه سال آینده فرصت وجود دارد تا عملیات اجرایی این سد به پایان برسد و ما امیدواریم با انجام کارهای عمرانی به صورت شبانه‌روزی تا پایان این فرصت شاهد بهره‌برداری از این سد باشیم.

 

انتهای پیام/ع

اشتغال 400 نفر در پروژه پایاب سد احمد بیگلو

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.