حشمتیان در اختتامیه کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی:

وجود احزاب مختلف بیانگر عزم جدی مقامات ایران در تسهیل مشارکت مردم در مدیریت جامعه است

نایب رئیس خانه احزاب ایران گفت: وجود مطبوعات متنوع و تشکل های سیاسی و صنفی در ایران بیانگر عزم جدی مقامات در تسهیل مشارکت مردم در مدیریت و اداره جامعه است.

وجود احزاب مختلف بیانگر عزم جدی مقامات ایران در تسهیل مشارکت مردم در مدیریت جامعه استبه گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  قدرتعلی حشمتیان نایب رییس خانه احزاب در دومین روز بیست و نهمین کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی اظهار کرد: دانشجویان ما در چارچوب تشکل های سیاسی و هماهنگ با قوانین کشور در اداره کشور و مسائل سیاسی مشارکت داده می شوند.

نایب رئیس اول خانه احزاب ایران گفت: وجود مطبوعات متنوع و تشکل های سیاسی و صنفی در ایران بیانگر عزم جدی مقامات جمهوری اسلامی ایران در تسهیل مشارکت مردم در مدیریت و اداره جامعه است.

حشمتیان ادامه داد: جامعه ای که تبادل و تضارب آرا را پذیرفته است همواره در معرض اختلافات و مناقشات اجتناب ناپذیر قرار دارد و در کشور ما هم اختلاف احزاب و تشکل های سیاسی در این راستا بوده است.

وی افزود: جای تاسف است که برخی از کشورها با بهره گیری از برتری تکنولوژی ارتباطات، این گونه اختلافات را موضوع تبلیغات منفی خود قرار داده و اخبار جهان را نه به طور واقعی بلکه آنگونه که می خواهند به اطلاع می رسانند که نوع دیگری از سیاست سلطه طلبی، تحمیل یک فرهنگ خاص و دخالت در امور داخلی دیگر کشورهاست که علیه کشورهای مستقل اعمال می شود.

حشمتیان تصریح کرد: یکی از کهنه ترین بحران های مزبور جهان بویژه خاورمیانه مسئله غزه و فلسطین است که همواره مورد توجه احزاب و تشکل های سیاسی درمنطقه حساس خلیج فارس است.

نایب رییس خانه احزاب بیان کرد: در منطقه حساس خلیج فارس همکاری میان کشورهای منطقه که دارای مشترکات فراوانی هستند می تواند همکاری میان کشورهای آسیایی را در پی داشته باشد که این خود ضامن صلح، ثبات و شکوفایی اقتصادی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: خانه احزاب ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار