برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه (13 بهمن) با حضور در سینما آزادی به تماشای فیلم «جشن دلتنگی» نشستند.

«جشن دلتنگی» مشکلات روز جامعه را بیان می‌کندبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پروانه سلحشوری، فاطمه ذوالقدر، محمود صادقی و سید احسان قاضی زاده هاشمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه (13بهمن) با حضور در سینما آزادی به تماشای فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی علی قائم مقامی نشستند.

 پروانه سلحشوری بعد از تماشای فیلم با مثبت ارزیابی کردن محتوای این فیلم گفت: فیلم «جشن دلتنگی» یک فیلم اجتماعی درباره شرایط و مسائل جدید و تاثیر تکنولوژی در جامعه است و اینکه چه میزان این ابزار بر جامعه ما اثر گذاشته است.

وی ادامه داد: فیلم به خوبی نشان می‌دهد که برخی افراد چگونه دنیای مجازی را برای خود واقعی کرده‌اند و این امر باعث شده تا واقعیت‌های اطرافمان را نبینند.

سلحشوری اظهار داشت: موضوع دومی که فیلم به آن می‌پردازد، بحث مهاجرت است و متاسفانه ما آنقدر دایره زندگی را بر جوانان تنگ می‌کنیم که آنها مجبور به مهاجرت می‌شوند و یا به سمت یک زندگی زیرزمین روی می‌آورند و این فیلم زیرپوست شهر را به خوبی نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: فیلم جشن دلتنگی فاصله بین نسلها را به خوبی نشان می‌داد.

فاطمه ذوالقدر نیز گفت: فیلم به خوبی تاثیرات فضای مجازی بر خانواده‌ها را نشان می‌داد و اینکه در گذشته روابط چگونه بوده است و امروز فضای مجازی چقدر این روابط را تغییر داده است. مسئله دیگری که فیلم به آن پرداخته بود، مسافرت و مهاجرت غیرقانونی بود که متاسفانه پدیده دردناکی در جامعه امروز است.

احسان قاضی زاده هاشمی نیز در این باره گفت: جشن دلتنگی یک فیلم واقعی است که پایان بندی فیلم و فیلمنامه بسیار خوب دارد. این فیلم  برشی از واقعیت‌های همه طبقات اجتماعی را نشنان می دهد.

وی ادامه داد: بازی بازیگران فیلم فوق العاده بود و مخاطب را جذب خود می‌کرد، اما نقطه اصلی فیلم فیلمنامه بود که در زمان اکران می‌تواند مخاطب را به خود جلب کند. البته به شرط اینکه فیلم در زمان اکران دچار ممیزی نشود.

قاضی زاده هاشمی افزود: امیدوارم فیلمنامه فیلم مورد توجه داوران قرار بگیرد؛ زیرا به جزئیات در فیلمنامه و فیلم بسیار خوب توجه شده بود و حتی موسیقی متن فیلم  کاملا با دقت انتخاب شده و با صحنه ها هماهنگ بود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار