رشد درعرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل رشد درعرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: از جمله دستاوردها رشد و شکوفایی کشور در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران است، ادامه داد: این واقعه بیانگر درایت و عقلانیت مردم ایران بوده و توانست دست استکبار و کشورهای متجاوز را کوتاه کند. معامله در مسئولیت را مصداق پایمال کردن خون شهدا دانست و خواستار توجه مسئولان به این مهم شد.

عاملی تصریح کرد: هر قدم کج و معامله در مسئولیت پایمال کردن خود شهدا است و ضروری است مسئولیت پذیری و خدمت رسانی به مردم ملاک اصلی عملکرد مدیران باشد.

وی یکی از مشکلات فعلی جامعه را سومدیریت دانست و تاکید کرد: مدیران و مسئولان باید قدردان امنیت و آرامش حاصله از خون شهدا بوده و در ایفای مسئولیت اهتمام جدی داشته باشند.

امام جمعه اردبیل تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر رژیم طاغوت پهلوی موجب شد تا ایران بعد از سال ها اقتدار خود را بازیابد و از زیر دست کشورهای متجاوزی از جمله آمریکا رها شود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه تا قبل از انقلاب آمریکا مانع پیشرفت و توسعه کشور ایران بود و تمامی منابع آن را می خواست که تصاحب کند، متذکر شد: متاسفانه شاه پهلوی نیز با بی تدبیری اجازه تجاوز را به بیگانگان داده بود.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل توانست سرنوشت کشور را تغییر داده و استقلال سیاسی، نظامی و اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/ح

مسئولان باید قدردان امنیت و آرامش حاصله از خون شهدا باشند

برچسب ها: دهه فجر ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
امیدوارم کشورم همیشه در همه زمینه ها پیشرفت داشته باشد