صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی در شهرضا راه‌اندازی می‌شود

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرضا گفت: صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی در شهرضا راه‌اندازی می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  رضا باقری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرضا با اشاره به برگزاری جلسه بررسی اجرای طرح کارورزی در جهاد کشاورزی شهرضا، اظهار کرد: در این جلسه کلیه شرکت‌های کشاورزی موظف شدند نسبت به اجرای طرح مذکور اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: طرح کارورزی در راستای افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش‌آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار برای ورود به بازار کار و ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش‌آموختگان و ارتقای اخلاق و صلاحیت حرفه‌ای آن‌ها است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرضا گفت: در این راستا علاقه‌مندان با ورود به سامانه مربوط به کارورزی ثبت‌نام کرده و در مقابل واحدهای تولیدی نیز که در سامانه ثبت نام کرده‌اند نسبت به جذب دانش‌آموختگان واجد شرایط اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی ایجاد صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در استان اصفهان، بیان داشت: جلسه توجیهی در خصوص فرآیند و اصول ایجاد صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در استان  اصفهان برگزار شد.

باقری با اشاره به اهمیت و ضرورت ایجاد صندوق‌های خرد زنان روستایی در جهت اشتغال‌زایی و کارآفرینی و فقرزدایی، اذعان داشت: در این راستا شهرستان شهرضا موظف شده دو صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی راه اندازی کند.

وی در پایان با اشاره به افزایش ضریب دسترسی زنان روستایی کم درآمد به تسهیلات اعتباری، ابراز داشت: تواناسازی زنان روستایی در انجام کار گروهی، افزایش سطح درآمد زنان با اجرای پروژه‌های کوچک و شکست چرخه فقر و نجات خانوار روستایی از فقر از اهداف ایجاد صندوق‌های خرد زنان روستایی است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار