بهره برداری از 70 طرح عمرانی راه و شهرسازی هرمزگان

مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان از افتتاح 70 طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،غلامحسین شیری مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان از افتتاح 70 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر خبر داد.

وی با اشاره به طرح های قابل افتتاح این اداره کل در دهه فجر گفت:در این دهه پروژه های به سازی راه های اصلی، راه روستایی، فنی و اجرایی و مسکن مهر با اعتباربیش از  260 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان گفت: طرح های بهسازی محور چاه سرمه- تدرویه بستک بطول 12 کیلومتر با اعتباری معادل 15 میلیارد تومان و پروژه بهسازی محور لنگه- پارسیان بطول 30 کیلومتر و با اعتبار معادل 45 میلیارد تومان تکمیل شده که همزمان با دهه فجر افتتاح می شود.

غلامحسین شیری همچنین از اجرای 46 طرح احداث راه روستایی به طول 172 کیلومتر و با اعتبار 46 میلیارد تومان خبر داد و افزود: 3 طرح حوزه فنی و اجرایی نیز شامل 2 سالن چند منظوره ورزشی و یک کتابخانه با اعتبار 3 میلیارد تومان در ایام دهه فجر افتتاح می شود.

وی افزود: بیش از دو هزار و 221 واحد مسکن مهر نیز با اعتبار 151 میلیارد تومان آماده اسکان است که 1 هزارو 200 واحد آن با پیشرفت فیزیکی 100درصد در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ف

بهره برداری از  طرح های عمرانی هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.