ناظم‌الشریعه: به تعداد گل‌های زده توجهی نداریم/ همچنان به همه حریفان احترام می گذاریم

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تیمش بدون توجه به تعداد گل های زده خود، سعی می‌کند در هر دیدار بهترین بازی خود را انجام دهد.

ناظم‌الشریعه: به تعداد گل‌های زده توجهی نداریم/ همچنان به همه حریفان احترام می گذاریم

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی مرحله گروهی رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا،‌ موفق شد با نتیجه 11 بر یک تیم ملی فوتسال چین را در هم بکوبد.
محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از بازی گفت: چین نسبت به بازی اول خود تغییر کرده بود. در لحظات ابتدایی نیمه اول بازی، تیم ما تحت فشار قرار داشت، اما پس از لحظاتی موفق شدیم کنترل بازی را در دست بگیریم.

وی افزود: می‌دانستیم آنها تمام تلاششان را خواهند کرد.ما به تعداد گل‌های زده خود توجهی نداریم و همچنان به تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را در هر بازی نشان دهیم.

سرمربی تیم ملی در مورد دیدار آینده کشورمان مقابل عراق نیز گفت: چند بازی دوستانه با عراق داشته‌ایم و بنابراین آنها را خیلی خوب می شناسیم.آنها کاملاً با تیم‌های شرق آسیا متفاوت هستند و امیدواریم شاهد بازی زیبایی برابر این تیم باشیم.


سرجیو گارگلی سرمربی تیم ملی فوتسال چین نیز درباربازی مقابل ایران گفت: در این بازی به بازیکنانم گفتم که باید ایران را تحت فشار قرار دهیم و منتظر اشتباهات این تیم باشیم و تمام تلاشمان را به کار ببندیم. چون این تیم در مقایسه با ما تیم بهتری است.
وی افزود: باید در بازی با تیم هایی مانند ایران، پرتغال و اسپانیا رویکردی تهاجمی داشته باشیم و نباید فقط دفاعی بازی کنیم. بازی امروز و دیروز تجربه خوبی برای ما بود.
گفتنی است، تیم ملی ایران در بازی قبلی خود توانسته بود میانمار را با ۱۴ گل شکست دهد و حالا باید در آخرین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف تیم ملی فوتسال عراق برود.

انتهای پیام/


اظهارات سرمربیان فوتسال ایران و چین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار