عملیات اجرایی پروژه زیر بنایی و خدماتی در شهرستان ایوان

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: همزمان با فجر سی و نهم انقلاب اسلامی سه پروزه راهسازی در شهرستان ایوان آماده بهره برداری شده است.

عملیات اجرایی پروژه زیر بنایی و خدماتی در شهرستان ایوان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام; میر جعفریان مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: همزمان با پنجمین روز ایام الله دهه مبارک فجر چندین پروژه زیربنایی و خدماتی در شهرستان ایوان به بهره برداری رسید که از مهم ترین آنها افتتاح سه پروژه راهسازی بود.

میر جعفریان افزود: این سه پروزه راهسازی در شهرستان ایوان با اعتبار 47 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

وی  اظهار کرد: بهسازی معابر بافت فرسوده شهرستان ایوان  با اعتبار 6 میلیارد ریال و احداث راه روستایی برزی - خوران  و با اعتبار 2 میلیارد ریال همچنین روکش آسفالت مسیر چهار خطه سراب ایوان با اعتبار 40 میلیارد ریال  انجام شده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام عنوان کرد: 29 پروزه راهسازی با اعتبار یک هزار و 800 میلیارد ریال در مجموع همزمان با ایام دهه فجر امسال در استان ایلام آماده بهره برداری شده است.

انتهای پیام/با 

بهره برداری پروژه راهسازی در ایوان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
دست مریزاد به نیروهای با غیرت اداره کل راه و شهرسازی که تو این دو سه سال اخیر در سطح کل استان دارن کار میکنن. .ولی وقتی تموم بشه همه ی این مشکلات به خاطر بهتر شدن وضع جاده ها از یاد میره.