قیمت گذاری شیرینی، بستنی و نان فانتزی به صورت آزاد

رییس اتحادیه قناد و بستنی فروشان اهواز از قیمت گذاری شیرینی، بستنی و نان فانتزی به صورت آزاد و بر اساس آنالیزهایی که خود فروشنده انجام می‌دهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیامک جعفری، رییس اتحادیه قناد و بستنی فروشان اهواز گفت: تعرفه‌های قنادی‌ها، شرینی فروشی‌ها و نان فانتزی‌ها از اولویت قیمت گذاری خارج شده‌اند و نرخ گذاری قیمت‌های آن‌ها به صورت آزاد و بر اساس آنالیزهایی است که خود فروشنده انجام می‌دهد.

وی افزود: هر فروشنده در واحد صنفی خود می‌تواند با آنالیز قیمت تمام شده محصول تولید شده، آن را قیمت گذاری کند. باید این آنالیز قیمتی از سوی فروشنده انجام بگیرد تا زمانی که بازرسان برای بازرسی مراجعه می‌کنند، معیاری برای بررسی وجود داشته باشد.

رییس اتحادیه قناد و بستنی فروشان اهوازبا اشاره به تعیین نرخ برای بازرسان تصریح کرد: اتحادیه یک نرخ پایه برای بازرسی بهتر در نظر گرفته است تا در این زمینه بازرسان بتوانند بهتر قیمت‌های ارائه شده را بررسی کنند اما نرخ‌گذاری به صورتی است که قیمت شیرینی، بستنی و نان فانتزی در خود واحد صنفی تعیین می‌شود.

جعفری افزود: از حدود یک ماه و نیم گذشته که نرخ گذاری‌ها بر اساس آنالیز خود واحد صنفی انجام می‌شود، نرخ فروش حتی پایین‌تر از نرخ پایه تعیین شده از سوی اتحادیه است و مساله‌ای در خصوص افزایش قیمت‌ها وجود ندارد.

وی در پایان گفت: با توجه به این‌که وضعیت بازار خیلی خراب است، انتظار نمی‌رود که حتی در ایام عید نیز شاهد افزایش قیمت‌ها از سوی فروشندگان باشیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/م

قیمت شیرینی آزاد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.