دستبند پلیس بر دستان سارقان اماکن و منزل و کشف ۳۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و منزل و ۳ نفر مالخر با ۳۰ فقره سرقت در شیراز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ فرج شجاعی رئیس پلیس آگاهی فارس اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوه صدرا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پس از تحقیقات و اقدامات فنی و تخصصی یک نفر سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس تصریح کرد: متهم در بازجویی فنی و تخصصی به ۱۵ فقره سرقت منزل اقرار و بیان کرد: اموال مسروقه را به ۳ نفر از دوستانم فروخته ام.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در یک اقدام ضربتی هر ۳ نفر از مالخران دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقداری لوازم خانگی مسروقه از جمله لپ تاپ، ساعت مچی و سشوار کشف شد.

سرهنگ شجاعی ادامه داد: در اقدام دیگری ماموران کلانتری شهرستان شیراز پس از وقوع یک فقره سرقت سیم و کابل برق از یک ساختمان نیمه کاره در شیراز، ضمن بررسی صحنه جرم سرنخ‌هایی از سارق به دست آوردند و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی استان انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از این سارق سابقه دار، وی به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کرد.

سرهنگ شجاعی هشدار داد: متهمان دستگیر شده پس از معرفی به مراجع قضائی از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارقان در شیراز

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.