برگزاری عصرهای فرهنگی خطائی محفل انس با ادبیات در خانه صادقی اردبیل

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل از برگزاری عصرهای فرهنگی خطائی محفل انس با ادبیات در خانه صادقی اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،رباب عزیزخانی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: عصرهای فرهنگی خطائی به عنوان یک محفل فرهنگی و ادبی با همکاری کتابخانه‌های عمومی و برخی تشکل‌های مردم‌نهاد دوشنبه‌ها در خانه صادقی اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های عصرهای فرهنگی خطائی با محوریت رونمایی از کتاب موج‌‌ها و بازی‌ها در اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ما برای اینکه غنای ادبی، فرهنگی و هنری شهر و دیارمان را به رخ کشیده و از فعالان این عرصه حمایت کنیم در قالب این برنامه سعی‌مان بر این است تا معرفی آثار و کتاب‌ها را نیز به عنوان یک اولویت مورد توجه و دقت نظر قرار دهیم.
 
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل اعتلای فرهنگی و تقویت مقوله کتاب و کتابخوانی را از رویکردهای کتابخانه‌های عمومی اعلام و خاطرنشان کرد: به هیچ وجه سرگرمی‌های دیگر حتی فضای مجازی نمی‌تواند جای مطالعه و خواندن کتاب را بگیرد.
 
عزیزخانی با بیان اینکه همچنان خواندن کتاب با اقبال و توجه مردم روبرو شده و در این زمینه باید تقویت برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی را مورد توجه قرار دهیم، گفت: در این راستا ما از نویسندگان استان حمایت می‌کنیم و نسبت به خرید و معرفی کتاب‌های این نویسندگان اقدامات مقبول و موردنظر را انجام می‌دهیم.
 
وی کتاب موج‌ها و بازی‌ها را به نویسندگی امید قیامی از زمره نویسندگان استان اردبیل در قالب یک رمان فلسفی یادآور شد و افزود: ما در حد وسع و توان از چنین نویسندگانی حمایت می‌کنیم و سعی‌مان بر همراهی این نویسندگان است تا آثارشان بیشتر و بهتر معرفی شود.

انتهای پیام/ح

اعتلای فرهنگی و تقویت مقوله کتاب و کتابخوانی از رویکردهای کتابخانه‌های عمومی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.