انهدام ۱۰۱ باند قاچاق مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰۷ تن مواد مخدر با انهدام ۱۰۱ باند قاچاق از ابتدای امسال تاکنون در استان کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مافیای بزرگ مواد مخدر در افغانستان فعالیت دارد که از هر طریق تلاش خود را معطوف به قاچاق این مواد افیونی می‌کند که سیستان و بلوچستان نیز یکی از مسیر‌های آنان است.

وی افزود: نیروی انتظامی تلاش جدی برای مبارزه با مواد مخدر دارد و بیشترین شهدای این نهاد در حوزه مواد مخدر است و در سیستان و بلوچستان نیز از ابتدای امسال تاکنون حدود پنج هزار عملیات علیه قاچاقچیان مواد مخدر انجام شده است.

سردار قنبری ادامه داد: کنترل مرز برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر کاری یک طرفه نیست و کشور افغانستان نیز باید پای کار بیاید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امسال نزدیک به ۲ هزار خرده فروش مواد مخدر در استان دستگیر و ۴۰ منزل فعال در توزیع و فروش موادافیونی پلمب شد.

سردار قنبری گفت: همچنین در این مدت ۱۳۵ فقره قتل در سیستان و بلوچستان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید بر تلاش در زمینه تامین امنیت در سیستان و بلوچستان گفت: امسال وقوع انواع سرقت در استان در مقایسه با سال گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پاسخ به علت نبود مرکز معاینه فنی برای خودرو‌های سنگین در زاهدان گفت: به رانندگان این خودرو‌ها قول می‌دهیم تا مشکلشان حل شود.

انتهای پیام/

کشف موادمخدر درسیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار