ملکی در جمع خبرنگاران خبر داد

امکان بازگشت ساکنان به منازل بعد از 24 ساعت/ بهره‌برداری مجدد از ساختمان وزارت نیرو امکان‌پذیر نیست‌

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت:سازه‌ باید‌ ظرف مدت 24 ساعت‌ توسط کارشناسان‌ و مهندسان  بررسی شود‌ و بعد از آن ساکنان می‌توانند به منازلشان‌ بازگردند.

امکان بازگشت ساکنان به منازل بعد از 24 ساعت/ منعی برای وصل‌ انشعابات ساختمان وزارت نیرو وجود نداردبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بعد از جلسه‌ای که با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازه‌ باید‌ ظرف مدت 24 ساعت‌ توسط کارشناسان‌ و مهندسان  بررسی شود‌ و ایمنی ساختمان مورد بررسی قرار گیرد.

 وی در ادامه افزود: اگر ظرف 24 ساعت ایمنی ساختمان تأیید شود ساکنان می‌توانند به منازلشان‌ برگردند.

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان کرد: تا اطلاع ثانوی امکان بهره‌برداری مجدد از ساختمان وزارت نیرو امکان‌پذیر نیست‌، همچنین نیروهای اورژانس نیز تا پایان عملیات در محل حضور خواهند داشت و نیروهای پلیس نیز در محل حضور دارند.

 ملکی  گفت: پیش از وقوع حادثه‌ 3 بار اخطاریه‌ برای این ساختمان صادر شده بود اما باید بررسی کرد و دید آیا اقدام به رفع نقص کرده بودند یا خیر اما سیستم‌های اعلام حریق‌ به صورت اتوماتیک‌ فعال شده بود.

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: هیچ منعی برای وصل انشعابات‌ این ساختمان وجود ندارد و فقط نمی‌توان از آن بهره‌برداری کرد.

 ملکی در پایان گفت: عملیات‌ لکه‌گیری همچنان ادامه دارد و نیروها نیز در محل مستقر هستند.

 انتهای پیام/

 صحبت های سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در محل حادثه ساختمان وزارت نیرو در تاریخ 18 بهمن ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار