ضمن برگزاری افتتاحیه؛

باغ موزه قصر میزبان 100 اثر برگزیده جشنواره نورنگار می‌شود

افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره عکس نورنگار به همراه معرفی برندگان نهایی به زودی برگزار خواهد شد.

باغ موزه قصر میزبان 100 اثر برگزیده جشنواره نورنگار شدبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی جشنواره عکس نورنگار؛  همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه جشنواره عکس نورنگار، شش برنده نهایی این جشنواره با حضور هیئت داوران، دبیر جشنواره و مدیرعامل مجموعه نورنگار و برخی از چهره‌های سرشناس رشته عکاسی معرفی خواهند شد.

براساس این گزارش، آثار برگزیده نمایشگاه جشنواره عکس نورنگار، از میان 3770 اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره انتخاب شده‌اند که از 100 عکس راه‌یافته به بخش نمایشگاه و کتاب جشنواره، 70 عکس مربوط به بخش «ایران من» و 30 عکس نیز مربوط به بخش «بناهای باستانی و تاریخی ایران» هستند.

داوری آثار این دوره را اسماعیل عباسی، ابراهیم حقیقی و محمد ستاری بر عهده داشتند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه 24 بهمن‌ماه در تالار ملک‌الشعرای بهار باغ موزه قصر گشایش می‌یابد و همزمان با مراسم افتتاحیه، شش برنده نهایی شامل سه برنده در بخش «ایران من» و سه برنده در بخش «بناهای باستانی و تاریخی ایران» معرفی و جایزه جشنواره، به همراه تندیس و دیپلم افتخار به آن‌ها اهدا خواهد شد.

همچنین در این مراسم از کتاب جشنواره رونمایی و به همراه گواهی شرکت در جشنواره، به عکاسان راه‌یافته به نمایشگاه اهدا خواهد شد.

البته همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شده بود مراسم اختتامیه جشنواره برگزار نمی‌شود و مبلغ این مراسم به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص پیدا کرده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۲۴ بهمن‌ماه تا یک اسفند به باغ موزه قصر تالار ملک‌الشعرای بهار مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام

برچسب ها: هنرهای تجسمی ، موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار