میرصادقی خبر داد

آغاز عملیات نوسازی بافت فرسوده 1.6 هکتاری در منطقه 17

رئیس سازمان نوسازی شهر تهران گفت: زمینی با مساحت 1.6 هکتار در منطقه 17 جهت نوسازی بافت فرسوده بهره‌برداری می‌شود.

آغاز عملیات نوسازی بافت فرسوده 1.6 هکتاری در منطقه 17به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدرضا میرصادقی رئیس سازمان نوسازی شهر تهران صبح امروز(پنجشنبه) در حاشیه آغاز عملیات اجرایی طرح بازآفرینی شهری امید که در منطقه 17 برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح بازآفرینی شهری که با فرمان رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد ملی بازآفرینی در کل کشور آغاز شد، امروز به شکل نمادین در 7 استان انجام شد.

رئیس سازمان نوسازی شهر تهران تصریح کرد: این طرح با هدف فقرزدایی و رویکرد اجتماعی است و مقداری با طرح‌های نوسازی بافت فرسوده که در سال‌های گذشته انجام شده، متفاوت است.

وی با بیان اینکه این طرح به عنوان طرح بازآفرینی املاک است، زمین‌هایی را که متعلق به شهرداری یا دولت بوده‌اند را در اختیار گرفته است، تصریح کرد: طرح‌هایی گذاشته می‌شود که به عنوان طرح‌های رفع نیازمندی‌های محلات است.

میرصادقی افزود: امروز در ملکی قرار گرفته‌ایم و طرحی در آن اجرا می‌شود که با توجه به شرایط ویژه در مرحله اول نیازمندی‌های محلی را تأمین می‌کند و در مرحله دوم محل به محل با توجه به روند نوسازی تبدیل بافت‌های فرسوده اجرا خواهد شد تا مردم در آن سکونت کنند.

رئیس سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به برنامه‌ریزی‌‌ای که بین شهرداری و دولت صورت گرفته است، افزود: بعد از فرمانی که رئیس جمهور خواهد داد، این پروژه طی 2 سال انجام می‌شود و از اواسط بهار پروژه‌ آغاز به اجرا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این ملک 1.6 هکتار مساحت دارد،تصریح کرد: از هفته گذشته برای ارزیابی و شناسایی سرمایه‌گذاران فراخوان اعلام شده است و ما در این 3 ماه عقد قرارداد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نوسازی بافت فرسوده 1.6 هکتاری در منطقه 17 شهرداری تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار