دیدار استاندار گلستان با منتجب نیا

استاندار گلستان امروز با حجت الاسلام و المسلمین منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی دیدار و پیرامون وضعیت احزاب در استان و مسائل توسعه گلستان گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، دکتر سید مناف هاشمی در این دیدار ضمن تبریک ایام فرخنده دهه فجر انقلاب اسلامی گفت : گلستان یکی از استان های پرظرفیت و فعال در عرصه احزاب است و این قابلیت می تواند در راستای توسعه و پیشرفت استان موثر باشد.


همچنین در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی نیز ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و انتصاب دکتر هاشمی به سمت استاندار گلستان ابراز امیدواری کرد : احزاب در سطح استان گلستان بتوانند نقشی موثری در توسعه استان داشته باشند.

همچنین دیروز نیز استاندار گلستان با حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و در خصوص وضعیت احزاب در استان گلستان گفتگو کرد.


همچنین در این دیدار ، حجت الاسلام انصاری نیز ضمن تبریک به دکتر هاشمی جهت پذیرش مسولیت جدید ، یادآور شد: وحدت موجود در گلستان می تواند مهمترین عامل رشد و توسعه استان باشد و امید است با درایت و تدبیر مسولان استان شاهد آینده ای مطلوب در گلستان باشیم.


لازم به ذکر است حجت الاسلام انصاری جهت حضور در مراسم گرامیداشت ایام ا... دهه فجر و یادبود آیت ا... هاشمی رفسنجانی در گرگان حضور یافته است.

 

انتهای پیام /ن

 

دیدار استاندار گلستان با قائم مقام حزب اعتماد ملی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.