هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال؛

پیکان ۲ - مشکی پوشان یک/ برتری شاگردان آقا معلم مقابل مشکی پوشان

دیدار تیم‌های پیکان و مشکی پوشان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با برتری ۲ بر یک شاگردان جلالی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال تیم‌های پیکان و مشکی پوشان از ساعت ۱۵ به مصاف هم رفتند.

ترکیب پیکان:

پیام نیازمند، سجاد مشکل پور، حجت حق وردی، امیرحسین صادقی، مهدی شیری، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، شاهین ثاقبی، ابوالفضل رزاقپور، کنت ایکه چوکو و امیر روستایی

ترکیب مشکی پوشان:

پیام نیازمند، مهدی شیری، امیرحسین صادقی، محمد صادق بارانی، ابوالفصل رزاق پور، سجاد مشکل پور، حجت حق وردی، کنت انک ووک، شاهین ثاقبی، امیر روستایی، امیرحسین کریمی

پیکان یک - مشکی پوشان صفر

اتوبوس تیم مشکی پوشان ساعت ۱۳:۰۰ وارد ورزشگاه شد.

مالک و مدیرعامل تیم مشکی پوشان همراه با توبوس این تیم وارد استادیوم شدند.

پیکانی‌ها راس ساعت ۱۳:۳۰ به ورزشگاه آمدند.

پیش از شروع بازی سیاوش اکبرپور و مجید صالح خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.

حدود ۵۰ هوادار برای تشویق مشکی پوشان و صدهوادار هم برای تشویق خودروسازان در ورزشگاه حاضر شده اند.

با وجودی که این مسابقه در روز تعطیل برگزار می‌شود، اما استقبال کمی از این بازی صورت نگرفته است.

۲ تیم به مناسبت دهه مبارک فجر با بنری با این مضمون وارد زمین شدند.

مجیدجلالی به همراه نیمکت نشینان این تیم به سمت کادرفنی مشکی پوشان رفتند و با یکدیگر خوش و بش کردند.

برخلاف مشکی پوشان که به سمت مجیدجلالی نرفتند، امیرحسین صادقی، حجت حق وردی، مهدی شیری و علی حمودی به سمت عنایتی رفتند و از او برای حضور در زمین رخصت گرفتند.

مالک و مدیر عامل مشکی پوشان در کنار محمود شیعی مدیرعامل پیکان در جایگاه cip حضور دارند و از نزدیک بازی را تماشا می‌کنند.

پیکان یک - مشکی پوشان صفر

در دقیقه ۱۰ خطای بازیکن پیکان روی مدافع مشکی پوشان سبب شد تا بازی از حرکت بیفتد و در همین هنگام بود که سیاوش اکبرپور به کنار عنایتی آمد و نکاتی را روی کاغذ به او گوشزد کرد.

کارت مربیگری سیاوش اکبرپور سرانجام پس از چندهفته سکونشینی صادرشد  و او در بازی امروز در روی نیمکت تیمش حضور داشت.

در دقیقه ۱۳ پیام ملکیان بازیکن مشکی پوشان فرصت این را داشت تا گل نخست این بازی را برای خراسانی‌ها به ثمربرساند که در عین ناباوری ملکیان توپ را به بیرون زد.

رحمان احمدی دروازه بان تیم پیکان برخلاف چند دیدار قبلی در این دیدار نیمکت نشین است و جای خود را به پیام نیازمند داده است.

هواداران پیکان در هر حمله از بازیکنان پیکان درخواست گل می‌کنند و با شعار پیکانی با غیرت تیمشان را تشویق می‌کنند.

مرتضی آقاخان هافبک خودروسازان در این بازی در فهرست ۱۸ نفره تیمش جایی ندارد.

در دقیقه ۲۱ ارسال پیام ملکیان در جناح چپ روی دروازه با ضربه سر حمید علی عسگری به شکلی خطرناک از کنار دروازه به اوت رفت و در حرکتی عجیب تمام کادرفنی مشکی پوشان به هوای گل از جای خود بلندشدند که پس از تحقق نیافتن این امر سیاوش اکبرپور با مشت‌های گره کرده به نیمکت تیمش کوبید.

پیام نیازمند دروازه بان تیم پیکان با شعار پیام عابدزاده از سوی هواداران تیمش تشویق شد.

نیمکت نشینان پیکان از نحوه قضاوت سید رضا مهدوی داور بازی نیستند.

غلامرضا عنایتی در برخی از دقایق بازی از نحوه عملکرد شاگردانشان راضی نبود و با حرکات دست اعتراض خود را به گوش آن‌ها می‌رساند.

در اواخر نیمه نخست مجیدجلالی و عنایتی به بازیکنان تیمشان دستوردادند تا پشت دروازه شروع به گرم کردند کنند.

دقیقه ۳۸ محمدصادق بارانی اولین گل پیکان را به ثمر رساند.

دقیقه ۴۲ معترض شدن عنایتی به نحوه داوری باعث شد تا قاضی مسابقه پس از این اتفاق به سمت سرمربی مشکی پوشان برود و تذکر به او بدهد.

پس از پایان نیمه اول هواداران پیکان با شعار بچه‌ها متشکریم از بازیکنان تیمشان بابت بازی خوبشان در دقیقه ۴۵ اول تقدیر و تشکر کردند.

آرمین رهبر مدیرفنی مشکی پوشان در هنگام رفتن به رختکن برای ثانیه‌هایی کوتاه به سمت داور چهارم رفت .

در ابتدای نیمه دوم قاسم دهنوی از بازی خارج شد فرامرزی جانشین او شد.

دقیقه ۵۰ اشتباه مدافعان سیاه جامگان و توپ ربایی کنت انک ووک و حرکت در عمق این مهاجم سیه چرده با دروازه بان سیاه جامگان تک به تک شد و با ضربه‌ای پای راست توپ را به قعر دروازه رساند.

پس از این گل عنایتی که از عملکرد بازیکنانش راضی به نظر نمی‌رسد بدون هیچ حرکتی در جای خود ایستاد. برخلاف آن‌ها کلیه نیمکت نشینان و بازیکنان پیکان به خوشحالی پرداختند.

علی حمودی در هنگام ورود به زمیت با شعار حمودی با غیرت و حمودی زلزله از سوی معدود هواداران حاضر در ورزشگاه تشویق شد.

عنایتی در برخی از دقایق بازی از اینکه بازیکنان تیمش نمی‌توانند توپ‌های ساده و صددرصدی را تبدیل به گل کنند با قرار دادن دستانش روی سرش به نوعی از این کار آن‌ها تعجب می‌کند که چرا نمی‌توانند گلزنی کنند.

قسمت‌های از جایگاه و نیمکت تیم سیاه‌جامگان هنوز برف‌روبی نشده است.

کنت مهاجم پیکان در دقیقه ۶۴ به دلیل تکل خطرناک روی بازیکن سیاه جامگان با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد و در هنگام خروم با عصبانیت خاصی مچ بندی را که دور دستانش بسته بود باز کرد و روی زمین انداخت. این پایان ماجرانبود صادق بارانی هم به علت اعتراض‌های مکرر با کارت زرد مواجه شد.

کنت، مهاجم تیم پیکان پس از گل دوم این تیم، شادی خاصی از خود نشان داد که تعجب هواداران را در پی داشت.

تماشاگران پیکان در برخی از دقایق بازی شعارهایی منشوری علیه تیم مشکی‌پوشان سر دادند.

در دقیقه ۸۶ نیمکت نشینان سیاه جامگان بازهم نسبت به عملکرد مهدوی معترض شدند که داور چهارم به سمت آنان رفت و از آن‌ها خواست آرامش خود را حفظ کنند.

این دیدار با برتری 2 بر یک پیکان به پایان رسید.

پس از پایان بازی هواداران معترض سیاه جامگان که تعدادشان نزدیک به 30 نفر بود در ورزشگاه ماندند و با مدیرعامل باشگاه صحبت کردند و نسبت به نتایج اخیر این تیم ناراضی بودند.

هواداران معتقدند رضا عنایتی به درد سرمربیگری این تیم نمی خورد و پس از پایان بازی شعارهای رکیک و منشوری را علیه بازیکنان این تیم سردادند.

آنها همچنین معتقد بودند عنایتی یک استقلالی دواتیشه است و در صفحه شخصی خودش عکس‌های استقلال را منتشر می‌کند و هیچ تعصبی به مشکی‌پوشان ندارد.

علی عباسی مدیرعامل سیاه جامگان هم در واکنش به این صحبت‌ها و همچنین اعتراضات تندی که مشهدی‌ها به این تیم و مربیانش داشتند، گفت: عنایتی استعفا داده و شک نداشته باشید این تیم حتماً در لیگ برتر می‌ماند، ما هم مثل شما نگران وضعیت این تیم هستیم و تلاش می‌کنیم تا تیممان را در لیگ برتر نگه داریم.

انتهای پیام/

برتری شاگردان جلالی مقابل خراسانی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار