عذرخواهی رسمی رئیس برگزاری المپیک زمستانی ۲۰۱۸ از کاروان ایران/ تلاش IOC برای دلجویی

رئیس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی 2018 پیونگ‌چانگ، بابت اتفاقات اخیر درباره توزیع نشدن گوشی‌های سامسونگ بین ورزشکاران کشورمان رسماً عذرخواهی کرد.

عذرخواهی رسمی رئیس برگزاری المپیک زمستانی ۲۰۱۸ از کاروان ایران/ تلاش IOC برای دلجویی

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رئیس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی 2018 پیونگ‌چانگ با ارسال نامه‌ای به سرپرست کاروان ایران در این بازی‌‌ها، بابت بی احترامی صورت گرفته  نسبت به  ورزشکاران کشورمان  در این رقابت ها، رسماً عذرخواهی کرد و گفت که ناهماهنگی در توزیع گوشی های هوشمند ، دلیل این ماجرا بوده است و حالا با ارسال این نامه به دنبال دلجویی از کاروان کشورمان است.

قرار است فردا هم به منظور دلجویی از کاروان کشورمان، نشستی بین اعضای کاروان ایران و یکی از مسئولان کمیته بین‌المللی( IOC) برگزار شود.

«پیر میرو» معاون دبیر کل کمیته بین المللی المپیک هم با ارسال نامه به پیوست نامه کمیته برگزار کننده مسابقات المپیک 2018، گفت، بابت اتفاقات نا خوشایند مرتبط با توزیع گوشی های تلفن همراه سامسونگ بین ورزشکاران ایرانی، عمیقا متاسفم.

هنانطور که در نامه کمیته برگزاری نیز اشاره شد،حوادث به وجود آمده ناشی از  ارتباطات نامناسب بین تیم های توزیع گوشی  بوده است.ما ناراحتی را که این اتفاق برای ورزشکاران و کاروان  شما  به وجود آورده کاملا درک می کنیم.

در راستای روح المپیک و ارزش های آن،ما از شما بابت همکاریتان جهت حل این مسئله به گرمی تشکر می کنیم در همین ارتباط  پیشنهاد می کنیم که با شما و ورزشکارانتان  در سریعرین زمان ممکن جلسه ای داشته باشیم.ما می خواهیم حمایتمان را از  ورزشکاران شما نشان دهیم و این اتفاق را به فراموشی بسپاریم."
گفتنی است، روز گذشته اعلام شد شرکت سامسونگ 4000 هزار گوشی تلفن گلکسی نوت 8 بین شرکت کنندگان در بازی های المپیک زمستانی توزیع خواهد کرد، اما ورزشکاران ایرانی و کره شمالی از دریافت این هدایا محروم هستند.
انتهای پیام/


عذرخواهی کره ای ها از بی احترامی به ایرانی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایلیا
۲۱:۴۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
بهترین پاسخ ایران یه این بی احترامی این است که در زمان افتتاحیه بازیها کاروان کشورمان وقتی دوربینها در حال پخش ورود کاروان کشورمان در مراسم است گوشیهای سامسونگ اهدایی را زیر پای خود له کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
حالا باید بخشیدشون
Iran (Islamic Republic of)
مهناز
۱۶:۲۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
چه خوبه مردم ماهم محصولات سامسونگ رو تحریم کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
حیف که همش غیرت وتعصب ایرانی زیر پا می گذارید
آخرین اخبار