آقایی: شرمنده هواداران سپاهان شدیم/ فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: از هواداران تیم سپاهان عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم شرایط مان را بهتر کنیم.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سعید آقایی، مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل نفت نوین تهران بیان کرد: درباره بازی حرفی ندارم بزنم اما از هواداران تیم سپاهان عذرخواهی می کنم و امیدوارم بتوانیم شرایط مان بهتر از قبل شود. مشکل کل تیم است که گل نمی زند و نمی توانیم بگوییم که تنها مهاجمان مقصر هستند. این مشکل را از ابتدای فصل داشتیم و امیدوارم بتوانیم آن را رفع کنیم.

او افزود: فوتبال بهتری نسبت به هفته های گذشته بازی کردیم اما زمانی تیم خوب است که بتوانیم پیروز شویم و و به نظر من تغییر کادرفنی موثر بود اما متاسف هستم که به پیروزی نرسیدیم.

آقایی ادامه داد: خیلی خوب بازی کردیم و بسیار در فاز دفاعی موثر بودیم و به امید خدا در 2 هفته ای که لیگ تعطیل است تا بازی بعدی مان، بیشتر کار کنیم و بتوانیم مشکل گلزنی را حل کنیم تا بیشتر از این شرمنده هواداران نشویم.

مدافع تیم سپاهان در پایان گفت: سپاهان همیشه یکی از تیم های بزرگ ایران است و به هیچ وجه نباید درباره سقوط این تیم صحبت کنیم. انشالله این فصل زودتر تمام می شود و حرف های زیادی برای لیگ هجدهم خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اظهارات مدافع سپاهان درباره دیدار با نفت نوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
فصل بعد که دسته یکی داداش
آخرین اخبار