فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبرداد:

راه اندازی گشت‌های ویژه پلیس در پایان سال در مراکز خرید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای برنامه‌ها و راه اندازی گشت‌های ویژه در پایان سال در مراکز خرید و متمرکز صنوف خبر داد.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  اصناف در سه بعد اساسی اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به طور مستقیم نقش دارند و بر همین اساس نیز نیروی انتظامی با رویکرد جامعه محوری توجه ویژه‌ای به این نقش و جایگاه اصناف دارد.

وی افزود: بازار و صنوف ویترین جامعه می‌باشند و تمامی بازتاب‌ها و وقایع به وقوع پیوسته در اجتماع را می‌توان در حوزه اصناف ملاحظه کرد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: علی رغم اینکه در استان از وضعیت امنیتی مطلوبی برخوردار می‌باشیم، لیکن دیدگاه‌ها نسبت به استان در سایر مناطق کشور در این حوزه مطلوب نیست و می‌بایست با نشان دادن جایگاه واقعی استان و صادرات توانمندی‌ها که یکی از عمده‌ترین وظایف را در این حوزه اصناف ایفا می‌کند، به اصلاح این دیدگاه‌ها کمک کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در پایان سال و ایام نزدیک به نوروز قرار داریم، انتظامی استان برنامه‌های ویژه‌ای را در جهت تأمین امنیت شهروندان و بازار در دست اجرا دارد که اولین آن راه اندازی گشت‌های ویژه در رابطه با مراکز خرید تمرکز صنوف مهم همانند طلا فروشی‌ها است.

انتهای پیام/ع

 گشت‌های ویژه پلیس در مراکز خرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار