رئیس حوزه علمیه اصفهان مردم را به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید می‌کنند.

دعوت آیت‌الله مظاهری از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله حسین مظاهری امروز در پایان درس خارج‌فقه، با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی با الطاف و عنایات الهی و به واسطه حضور و مجاهدت ملت ایران و رهبری‌های داهیانۀ امام راحل عظیم‌الشأن «قدّس‌سرّه‌الشّریف» به پیروزی رسید و از این‌رو ماهیت این نهضت از ابتدا یک ماهیت دینی و مردمی بوده است.

وی با تأکید بر ضرورت شرکت اقشار گوناگون ملت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن افزود: بحمدالله مردم همه ساله پیمان خود با جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب را در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید کرده‌اند.

رئیس حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: امسال نیز به فضل الهی ملت مجاهد ایران با حضور گسترده و دشمن‌شکن خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، موجبات یأس و ناامیدی بدخواهان انقلاب و جمهوری اسلامی و نیز خوشحالی و مسرت دوستان اسلام و انقلاب را فراهم می‌آورند.

وی بر ضرورت حفظ وحدت و یکپارچگی در همه صحنه‌ها خصوصاً در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید و اضافه کرد: همه مردم و مسئولان باید در این صحنه حساس توجه به حفظ وحدت داشته باشند و هرگونه اختلاف و تفرقه را با تسلط بر احساسات و با عقلانیت و دوراندیشی خنثی سازند تا دنیا شاهد یک حماسه وحدت‌بخش و دشمن‌شکن باشد.

انتهای پیام/ز

آیت الله مظاهری از مردم خواست تا در راهپیمایی شرکت کنند

برچسب ها: سخن بزرگان ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار