سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان

مراجعه بیش از 9 هزار نفر به پایگاه های هلال احمر در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن/ انتقال 27 نفر به مراکز درمانی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت:روز 22 بهمن 9 هزار و هشتاد و چهار نفر به پایگاه های هلال احمر در مسیر راهپیمایی مراجعه و 27 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مراجعه بیش از 9 هزار نفر به پایگاه های هلال احمر در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن/ انتقال 27 نفر به مراکز درمانیمرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پوشش امدادی یوم الله ٢٢ بهمن در سطح کشور توسط نیروهای هلال احمر اظهار کرد: در روز 22 بهمن ،9 هزار و هشتاد و چهار نیروی امدادی در قالب هزار و دویست و یازده تیم در 828 پایگاه و پست امدادی به مردم حاضر در راهپیمایی امداد رسانی کردند.

وی افزود:جمعیت هلال احمر در روز 22 بهمن ماه 853 خودروی امدادی،467 دستگاه آمبولانس، 357 دستگاه کمکدار سبک و 25 خودروی نجات در مسیر راهپیمایی برای خدمت رسانی به مردم مستقر کرده بود.

سلیمی گفت:30 هزار و دوازده نفر در سراسر کشور به پایگاه های هلال احمر مستقر در مسیر راهپیمایی مراجعه کردند که به 4 هزار و پانصد و شش نفر خدمات سرپایی داده شد و 27 نفر هم به مراکز درمانی منتقل شدند، همچنین از 25 هزار و سیصد و هشتاد و نه نفر تست قند و فشار خون گرفته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار