هشدار هواشناسی مازندران درباره بارش باران و برف

هواشناسی مازندران درباره بارش باران، برف، آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌های مازندران از امشب به شهروندان و مسافران هشدار داد.

احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه امروز آسمان استان نیمه ابری تا ابری است، گفت: ارتفاعات در این مدت با وزش باد گرم و افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

وی افزود:هوای استان از امشب و روز سه شنبه نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده، وزش باد و کاهش نسبی دما بویژه در مناطق غربی استان همراه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: وضعیت جوی استان درروز‌های سه شنبه و چهارشنبه نیز ابری، مه آلود همراه با بارش باران و در ارتفاعات با بارش برف، وزش باد شدید و کاهش دما پیش بینی می‌شود.

اسدی افزود: در این مدت با تقویت سامانه بارشی شاهد بارش باران، سرد شدن هوا و وزش باد در مناطق ساحلی و جلگه‌ای مازندران خواهیم بود و آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

وی گفت: بارش در ارتفاعات بصورت برف با پدیده مه همراه خواهد بود و جاده‌های کوهستانی هراز، سوادکوه، چالوس و کیاسر با کاهش دید، لغزندگی و یخبندان پیش بینی می‌شود.

اسدی به رانندگان توصیه کرد از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند و یا با تجهیزات کامل زمستانی در جاده‌های کوهستانی مازندران تردد کنند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: دریای خزر در این مدت مواج خواهد بود.

پلیس راه مازندران نیز اعلام کرد ترافیک هم اکنون در جاده های هراز ، سوادکوه ، چالوس و کیاسر و محدوده درون شهری روان و عادی است .

وضعیت جوی مازندران نیز  امروز نیمه ابری و سطح جاده ها خشک است .

انتهای پیام/آ

ورود موج جدیدی از باران و برف زمستانی به مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار