راه اندازی 17 ایستگاه راهنمایی مسافران نوروزی در استان اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: در تعطیلات عید نوروز ۱۷ ایستگاه راهنمایی مسافران نوروزی در استان اردبیل دایر می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهرام غیبی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل تصریح کرد: از این تعداد دو ایستگاه سیار (در قالب طرح سحاب) و مابقی ثابت است و در تمامی ایستگاه‌ها اقلام فرهنگی و اطلاع‌رسانی در اختیار مراجعان قرار می‌گیرد.

وی افزود: علاوه بر این به مانند سال‌های گذشته خیمه نماز در سطح شهرها دایر می‌شود و با استقرار روحانی مراجعان می‌توانند سؤالات شرعی خود را مطرح کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل به برپایی فضای دوستدار کودک با هدف بازی و نقاشی کودکان اشاره کرد و بیان داشت: به غیر از طرح راهنمایی مسافران نوروزی، طرح امداد و نجات جاده‌ای نیز توسط هلال‌احمر انجام می‌شود.

به گفته غیبی در قالب طرح امداد و نجات ۱۳ پایگاه امدادی در سطح استان در وضعیت آماده‌باش بوده و چهار پست موقت در گردنه‌ها نیز مشغول به کار خواهند بود.

وی به فعال بودن امداد هوایی در طول تعطیلات عید نیز اشاره کرد و افزود: در کل طرح امداد و نجات روزانه ۲۰۰ نفر نیروی امدادی فعالیت داشته و به مسافران و شهروندان خدمات ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

ایجاد خیمه نماز در سطح شهرهای استان اردبیل

برچسب ها: هلال احمر ، عید نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.