میله‌های زندان سرانجام سارق کارت‌های بانک/رانندگانی که طعمه کارمند قلابی شدند

فرمانده نیروی انتظامی مرودشت از دستگیری سارق کارت‌های بانک با ۱۰۰ میلیون ریال سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی مرودشت اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کارت‌های بانکی و برداشت‌های غیرمجاز از این کارت ها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا در بررسی‌های اولیه و تحقیقات به عمل آمده از شاکیان پرونده ها، متوجه شدند که همه این سرقت‌ها به یک شیوه و شگرد صورت پذیرفته و همه مالباختگان راننده وانت بار بوده اند.

فرمانده نیروی انتظامی مرودشت ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با فرض سریالی بودن سرقت ها، موضوع را دنبال و با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و تلاش‌های شبانه روزی و بهره مندی از شگرد‌های خاص پلیسی، موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی وی را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دهند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارق طعمه خود را از بین رانندگان وانت بار‌ها که از سطح سواد کمی برخوردار بودند انتخاب و به عنوان کارمند ادارات به بهانه جابجایی اسباب و وسایل، خودرو را با پیشنهاد مناسب کرایه می‌کرد و با اغفال راننده و گرفتن کارت بانکی و رمز آن به بهانه واریز کردن مبلغ کرایه در جلوی خودپرداز‌ها از خودرو پیاده و متواری می‌شد.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه تاکنون ۷ نفر از مالباختگان مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال از کارت آن‌ها توسط سارق برداشت شده است، اضافه کرد: چنانچه افرادی به این شیوه از آنان سرقت شده است می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا موضوع را پیگیری کنند.
سرهنگ زراعتیان به شهروندان توصیه کرد: برای واریز وجه به شماره کارت به هیچ وجه نیازی به ارائه رمز کارت و یا تحویل کارت نیست بنابراین مراقب باشید فریب شیادان و کلاهبرداران را نخورید.

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد: از حمل و جابجایی مسافران و افرادی که کرایه بالاتری به شما پیشنهاد می‌کنند، جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارق در مرودشت

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.