انهدام باند توزیع مواد افیونی در خمینی شهر

فرمانده انتظامي شهرستان "خميني شهر" از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند 4 نفره تهیه و توزیع کننده مواد افیونی در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ"علي جعفري نژاد اظهار داشت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در پی كسب خبري مبني بر فعاليت گسترده يك باند توزيع کننده مواد مخدر پس از تحقيقات گسترده پليسي موفق به شناسايي مخفيگاه آنها شدند .

اين مقام انتظامي تصريح کرد: نتيجه تحقيقات در اختيار مقام قضائي قرار گرفت و دستور بازداشت متهمان و بازرسي مخفيگاه آنها صادر شد که بلافاصله تيمي از ماموران ، به محل اعزام شدند و در يك اقدام ضربتي ضمن دستگيري 4 متهم در بازرسي از مخفيگاهشان بيش از 55 کيلوگرم هروئين كشف شد.

سرهنگ جعفري نژاد در ادامه افزود : در اين راستا يك دستگاه خودروي پرايد كه جهت جابجايي مواد مخدر از آن استفاده مي شد توقيف شد .

وي با بيان اينكه شهروندان مي توانند اخبار و اطلاعات خود پيرامون اين موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند، گفت: با تلاش خادمان مردم در نيروي انتظامي شهرستان خميني شهر محل ناامني براي قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ خواهد بود .

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.