در ایام فاطمیه امسال؛

دانشکده علوم قرآنی میبد میزبان شهید گمنام فاطمی است

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبدازآمادگی کامل دانشکده علوم قرآنی میبد برای میزبانی از شهید گمنام خبرداد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ علی رجبی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد با اشاره به آمادگی کامل دانشکده علوم قرآنی میبد برای استقبال از شهید گمنام گفت: مراسم تشییع و خاک‌سپاری این شهید فاطمی یک‌شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

رجبی مقدمبا اشاره به اینکه دانشجویان و مسئولین دانشکده علوم قرآنی چند سالی است که پیگیر موضوع میزبانی از شهید گمنام در دانشکده هستند، تصریح کرد: به یاری خداوند و لطف شهیدان، این مهم در ایام فاطمیه امسال محقق خواهد شد و دانشکده علوم قرآنی میبد از برکات حضور یک شهید گمنام فاطمی بهره‌مند خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد با تأکید بر اینکه مراسم تشییع و خاک‌سپاری این شهید آسمانی روز یک‌شنبه، 29 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این شهید گمنام والامقام در سن 18 سالگی و در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت رسیده است.

رجبی مقدم اضافه کرد: مراسم وداع با این شهید در حسینیه انصار بفروئیه برگزار خواهد شد و قرار بر این است که شهید گمنام از مکان سپاه قدیم تا دانشکده علوم قرآنی تشییع شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزهای صورت گرفته ازسوی مسئولین سپاه و دانشکده علوم قرآنی میبد و همکاری هیئت‌های مذهبی در برگزاری این مراسم، اذعان کرد: به یاری خداوند شاهد مراسم باشکوهی با حضور مردم بصیر و دین‌دار میبد و دانشجویان خواهیم بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد با بیان اینکه بعد از خاک‌سپاری این شهید گران‌قدر نیز برنامه‌های متنوع به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و پاسداشت مقام این شهید گمنام در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: بی‌تردید حضور این شهید گمنام فضای معنوی ویژه ای در این دانشکده که محور آن علوم قرآنی و دینی است ایجاد خواهد کرد و حضور این شهید فاطمی برکات فراوانی را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

دانشکده علوم قرآنی میبد میزبان شهید گمنام  فاطمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار