آتش نشانان کاشانی در فضای معلق متخصص شدند

آتش نشانان کاشانی در فضای معلق امداد و نجات دیدند.

معاون عملیات آموزش و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني شهرداري کاشان، در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: دوره آموزش تخصصی امداد ونجات در فضای معلق برای آتش نشانان کاشانی برگزار شد.

محمد توکلی، با اشاره به آموزش27 نفر از کارکنان سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان در این دوره افزود: آموزش تخصصی عملیات امدادونجات، آشنایی باابزار، طناب وبستن کارگاه، سیستم بالاکشی، ایمنی در ارتفاع وعمق، عبور از گره، صعود با کرول وتعویض ابزار تعدادی از آموزش های این دوره سه روزه بود.

وی، انتقال مصدوم از ساختمان با سفره نجات، دسترسی ونفوذ به ساختمان از پائین، استقرار کارگاه تیرول مورب با استفاه از کارگاه کشش، انتقال نفراز ارتفاع به سطح، انتقال مصدوم با بسکت از بالا به پائین، بالاکشی مصدوم با بسکت از پائین به بالا، آشنایی با انواع گره ها ونوع کاربرد آنها، آموزش انتقال مصدوم از چاه با بک برد و صعود میمونی را با تدریس اساتید مجرب وکار آزموده را از دیگر موارد آموزشی این دوره تخصصی برشمرد.

به‌گفته‌وی، این دوره با هدف افزایش آگاهی وآموزش پرسنل سازمان آتش نشانی در امر کمک رسانی تخصصی سریع تر و بهتر امداد و نجات به شهروندان وعملکرد موفق تر اين سازمان با کسب افزایش رضایت حادثه دیدگان انجام شد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.