معرفی ۷ کارگاه ساختمانی متخلف به مراجع قضایی سیستان و بلوچستان

رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان از معرفی ۷ کارگاه ساختمانی متخلف به مراجع قضایی خبر داد.

محمد ذاکر شیخ زاده رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در ادامه اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر عملکرد ایمنی کارگاه‌های ساختمانی، ۷ کارگاه متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه طرح تشدید بازرسی و نظارت بر عملکرد ایمنی کارگاه‌های ساختمانی از ۲۵ آذرماه سال جاری آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت؛ افزود: از زمان آغاز این طرح تاکنون، ۴۲ مورد بازرسی از کارگاه‌های ساختمانی سطح استان با همکاری دستگاه‌های وظیفه مدار انجام شده است.

شیخ زاده گفت: در این طرح کارگاه‌های ساختمانی ناایمن شناسایی و پس از ابلاغ نقایص به کارفرمایان، یک هفته فرصت دارند تا نسبت به رفع آن اقدام کنند.

رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: در شرایطی که کارگاه‌ها پس از انقضای فرصت داده شده نسبت به رفع نقص اقدام نکرده باشند، بر اساس مقررات فصل ۱۱ قانون کار به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ع

شناسایی کارگاه های  ساختمانی متخلف به مراجع قضایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار