دلخوش به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

نشست فراکسیون محیط زیست با حفاظت اطلاعات سپاه و معاون قوه قضائیه درباره «خودکشی سیدامامی»

عضو هیئت رئیسه فراکسیون محیط زیست از تشکیل جلسه‌ای به منظور بررسی موضوع خودکشی سیدامامی در فراکسیون متبوع خود خبر داد.

نشست فراکسیون محیط زیست با حفاظت اطلاعات سپاه و معاون قوه قضائیه درباره خودکشی سیدامامیسیدکاظم دلخوش عضو هیئت رئیسه فراکسیون محیط زیست در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه امروز صبح فراکسیون متبوع خود برای بررسی موضوع اتهامات و دستگیری برخی فعالان محیط زیست و خودکشی کاووس سیدامامی، گفت: این نشست با حضور حفاظت اطلاعات سپاه و معاون قوه قضائیه تشکیل شد.

وی تصریح کرد: حفاظت اطلاعات سپاه با وجود زمان کم اما توضیحات خوبی را درباره اختیارات خود براساس قانون برای ورود به زندان مطرح کرد.

دلخوش تأکید کرد: معاون قوه قضائیه هم مطالبی را درباره وضعیت زندان، حضور، کارکرد و اختیاراتشان در زندان‌های کل کشور به نمایندگان ارائه کرد که در ادامه اعضا نیز سوالاتی را در این مورد مطرح کردند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس اظهار کرد: درباره وضعیت و چگونگی خودکشی سیدامامی و همچنین دستگیری فعالان محیط زیست به اتهام جاسوسی به دلیل فرصت کم مطالبی مطرح نشد، لذا قرار است در جلسه بعدی فیلم خودکشی سیدامامی و سایر مطالب ارائه شود.

دلخوش بیان کرد: در این نشست بیشتر مباحث درباره مقدمات کار و همچنین نحوه ورود سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات به زندان براساس قانون مطالبی ارائه شد.

انتهای پیام/

جلسه فراکسیون محیط زیست درباره خودکشی سید امامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار