افزایش بدهی‌های داماد ترامپ از زمان حضور در کاخ‌سفید

آخرین گزارش مالی «ایوانکا ترامپ» حاکی از افزایش میزان بدهی‌های وی و همسرش طی یکسال گذشته است.

افزایش بدهی‌های داماد ترامپ از زمان حضور در کاخ سفیدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، اظهارنامه مالی جدید ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نشان می‌دهد که وی و همسرش جارد کوشنر طی سال گذشته میلیون‌ها دلار بدهی اضافی به بار آورده‌اند.

گزارش مالی جدید ایوانکا ترامپ نشان می‌دهد که کوشنر از زمان حضور در کاخ سفید سه خط اعتباری مختلف را در بانک‌های آمریکا مورد استفاده قرار داده است.

بدهی مالی این زوج از محدوده 19 میلیون دلار تا 98 میلیون دلار به محدوده بین 31 میلیون دلار و 155 میلیون دلار رسیده است. ترامپ در ابتدا اعلام کرده بود که میزان بدهی دخترش به همان اندازه‌ای است که کوشنر در ماه مارس اعلام کرده بود، اما فرم بازبینی شده مالی در ماه دسامبر میزان بالاتری را نشان می‌دهد.

سه خط اعتباری که به فرم اظهارنامه مالی اضافه شده‌اند متعلق به داماد ترامپ است. کوشنر به همراه پدرش صاحب دو خط در بانک آمریکا و بانک نیویورک کامیونیتی است و یک خط را با مادرش در بانک سیگنیچر به اشتراک دارد.

هنوز مشخص نیست که آیا افزایش خطوط اعتباری مربوط به مسائل مالی اخیر در فعالیت‌های تجاری خانوادگی کوشنر و شرکت‌های آنهاست یا خیر. سخنگوی کوشنر و همچنین وکلای ترامپ از اظهار نظر درباره این گزارش خودداری کردند. سخنگوی شرکت‌های کوشنر نیز تاکنون در این باره اظهار نظری نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار