بسته هفتگی نرم افزار‌‌ (شماره 196)؛

از دانلود نرم‌افزارهای فیلتر گذاری و ویرایش تصویر تا نرم‌افزار مسدود کردن تماس‌ها و پیام‌ها

در بسته هفتگی دریچه (شماره 196)، بهترین نرم افزارهای هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود BlackPlayer EX 20.36 موزیک پلیر قدرتمند

پخش کننده های موسیقی یکی از نرم افزارهای ضروری دستگاه های هوشمند هستند. بهتر است نرم افزاری انتخاب شود که قابلیت های متنوع تری هم داشته باشد.

BlackPlayer EX یک پخش کننده موسیقی فوق العاده، متفاوت و کم نظیر و از محبوب ترین برنامه های پخش موسیقی به شمار می رود که تمامی قابلیت ها و ویژگی های پلیرهای موسیقی معروف را به صورت یکجا در خود برایتان به ارمغان می آورد.

دانلود BlackPlayer EX پلیری قدرتمند و با سابقه برای گوشی شما

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Inbox by Gmail 1.66.18؛ برنامه اینباکس جیمیل

با استفاده از نرم‌افزار Inbox by Gmail  شرکت گوگل می‌توانید بدون مشکل و در سریع‌ترین زمان به صندوق نامه‌های الکترونیکی دسترسی پیدا کنید. 

این نرم افزار پیام های شما را دسته بندی می کند. همچنین پیام های مشابه را در یک قسمت قرار می دهد بنابراین شما می توانید همه آنها را در یک بار رسیدگی کنید و با یک لمس از آنها خلاص شوید.

دانلود Inbox by Gmail  برای اندروید و ios ؛ دسترسی سریع و آسان به اینباکس جیمیل
 
 

 دانلود 3C Toolbox Pro 1.9.7.9.3 ؛ مجموعه ابزار پیشرفته 

شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که با یک نرم‌افزار  تمام نیازهای خود را  رفع کنید. انجام این کار باعث خواهد شد تا شما نیازی به نصب کردن نرم‌افزارهای متعدد روی گوشی همراه خود نداشته باشید و نرم‌افزاری که نصب کرده‌اید، این امکان را داشته باشد تا خواسته‌های شما را تا حدود زیادی پوشش دهد.

برنامه 3C Toolbox ، به عنوان یکی از قدرتمندترین و کامل‌ترین نرم‌افزارها در همین زمینه است و از آن به عنوان یک جعبه ابزار کامل و حرفه‌ای یاد می‌شود که با نصب آن روی گوشی همراه خود می‌توانید به امکانات بسیار عالی و گسترده‌ای دسترسی داشته باشید.

دانلود PicsArt Photo Studio & Collage 9.29.2 برای اندروید و ios؛ ویرایش حرفه‌ای تصاویر در گوشی

PicsArt – Photo Studio یکی از بهترین نرم افزارها برای ویرایش عکس در گوشی‌های اندرویدی است چرا که با قابلیت‌های فراوان آن می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی عکس‌های خودتان را ویرایش کنید.

صدها فیلتر برای تصویر، قاب‌های بسیار متنوع، افکت‌های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی‌های این ابزار فوق‌العاده است.

دانلود PicsArt – Photo Studio FULL 9.13.2 برای اندروید و ios ؛ ویرایش حرفه‌ای تصاویر در گوشی

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود 10.97 Toolwiz Photos؛ مجموعه ابزار و فیلتر تصویر برای ویرایش حرفه ای عکس
 
نرم افزار Toolwiz Photos Prisma Filters یکی از بهترین ابزار ها زمینه ویرایش و افکت گذاری بر روی تصاویر است. این نرم افزار دارای 200 فیلتر تصویر می باشد و علاوه بر آن می توانید از 50 افکت موجود در نرم افزار Prisma و 50 افکت دیگر از برنامه وینتیج نیز استفاده کنید. البته بر خلاف نرم افزار پریزما، این نرم افزار برای اعمال تغییرات خود در عکس نیازی به اینترنت ندارد. شما می توانید علاوه بر افکت گذاری تصویر مورد نظر خود را ویرایش کنید. نرم افزار Toolwiz Photos Prisma Filters در گوگل پلی نمره عالی 4.6 از 5.0 را دریافت کرده است. 
Toolwiz Photos Prisma Filters 
 
 

 دانلود Photo Grid – Collage Maker Premium v6.53 ؛ برنامه ویرایش و ترکیب تصاویر 

Photo Grid یک نرم افزار عالی و پرطرفدار با نزدیک به 500 میلیون کاربر از سراسر دنیاست که در زمینه ی ساخت و ایجاد عکس های کلاژ، لقب بهترین برنامه عکاسی را از آن خود کرده است. 

 با استفاده از این نرم افزار می توانید زیباترین، حرفه ای‌ترین و جذاب‌ترین عکس های کلاژ را بسازید. با استفاده از اپلیکیشن Photo Grid Collage Maker شما قادر خواهید بود در سریع ترین زمان ممکن، عکس های موجود در گالری موبایل خود را به یکدیگر بچسبانید، افکت‌هایی خیره‌کننده و یا قاب‌های بسیار زیبا را به آن بیافزایید و یک عکس شبکه ای خارق العاده را بسازید.

دانلود  Photo Grid برای اندروید و ios؛ افکت گذاری و ساخت یک عکس از چند عکس (کلاژ)
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
 

دانلود Call Recorder - ACR Premium 27.5 ؛ برنامه ضبط تماس تلفنی

ضبط مکالمات تلفنی امروزه بسیار حائز اهمیت است، مخصوصا برای افرادی که شغل آنها به یک تماس وابسته است. 

امروز به معرفی نرم افزاری پرداخته ایم که در این امر به شما کمک می‌کند. نام این برنامه «Call Recorder - ACR Premium» است و از طریق آن می‌توانید همه مکالمات صوتی خود را ضبط کرده و از آن استفاده نمایید. نرم افزار Call Recorder - ACR Premium همچنین قابلیت این را دارد که به طور خودکار از مکالمات شما فایل صوتی تهیه کند.

دانلود Call Recorder - ACR Premium 25.2 - برنامه ضبط تماس تلفنی برای اندروید
 
 

 دانلود Self Camera HD Pro v4.0.9 ؛ برنامه گرفتن عکس سلفی با سوت و کف زدن 

 نرم افزار Self Camera HD یکی از بهترین نرم افزار ها در حوزه گرفتن عکس های سلفی است. یکی از خصوصیت هایی که این نرم افزار را از دیگر برنامه ها متمایز کرده است، گرفتن عکس بدون دخالت دست است.

به عنوان مثال می توانید سوت بزنید و سلفی بگیرید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار، استفاده از 4 فیلتر به صورت همزمان است. نرم افزار Self Camera HD در گوگل پلی امتیاز 4.1 از 5.0 را دریافت کرده است.

دانلود Self Camera HD Pro 3.0.129 ؛ نرم افزار گرفتن سلفی و عکاسی گرفتن از راه دور
 
 

 دانلود فیس اپ FaceApp 2.0.949 ؛ برنامه تغییر چهره 

 این روز ها به اشتراک گذاشتن تصاویری از زمان پیری، در فضای مجازی رونق گرفته است. شاید برای شما هم سوال باشد که کاربران با کدام نرم افزار این عکس ها را می سازند. نرم افزار FaceApp ابزاری است که به وسیله آن می توانید تصویری از خود در زمان کودکی، پیری و ... مشاهده کنید . این نرم افزار به این شکل کار میکند که شما یا یک عکس را از گالری انتخاب می کنید و یا همان موقع یه صورت زنده از خود را دیگران عکس میگیرید و با انتخاب فیلتر، تصویر مورد نظر خود را دریافت میکنید. نرم افزار FaceApp در گوگل پلی توانسته است نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.
 
 دانلود FaceApp
 
 

 دانلود Calls Blacklist PRO 3.2.16 ؛ نرم افزار مسدود کردن تماس ها و پیام ها 
 
شاید تا به حال شده باشد که بخواهید شماره های مزاحم را به لیست سیاه خود اضافه کنید. این کار با نرم افزار Calls Blacklist PRO بسیار راحت و آسان و البته کاربردی خواهد بود. این نرم افزار شمارهای مزاحم شما را دریافت می‌کند و سپس دسترسی آنها را به گوشی شما مسدود می‌سازد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
سلام
واقعا سپاسگزارم.
دوتا از برنامه هایی که اینقدر دنبالش بودم و گذاشته بودید.
خدا قوت
آخرین اخبار