کشف بیش از ۱۱۵ کیلوگرم تریاک در فارس

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان خرمبید و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ۱۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در فارس کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد جعفر تولایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان خرمبید هنگام کنترل خودروی‌های عبوری، به یک دستگاه تریلر حامل خودرو‌های فرسوده مظنون و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۵۹ کیلوگرم تریاک که به صورت حرفه‌ای در کامیون جاسازی شده بود، کشف و راننده دستگیر شد.

وی اضافه کرد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند شخصی به هویت «ا – خ» قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از بندرعباس به شهرستان شیراز را دارد.

این مقام انتظامی ادامه داد: موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و پس از شناسایی یک دستگاه پرادو در محور سروستان به شیراز آن را توقیف و به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انتقال و در بازرسی از آن مقدار ۵۶ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در باک خودرو جاسازی کرده بود، کشف شد.

تولایی افزود: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو مگان به همراه راننده که اسکورت محموله بود توقیف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تأکید کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ن

توقیف مواد مخدر در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار