رشیدیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

همه جناح‌های سياسی در يوم الله ٢٢ بهمن كنار هم ايستادند/مردم پاسخ محكمى به معاندان دادند

استاندار خراسان رضوی گفت: در راهپيمايى ٢٢بهمن همه گروه‌های سياسى براى حفظ ارزش‌هاى انقلاب اسلامى كنار يكديگر ايستادند.

همه جناح‌هاى سياسي در يوم الله ٢٢ بهمن كنار هم ايستادند/مردم پاسخ محكمى به معاندان دادندعلیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور مردم گسترده در یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: ملت ایران ما هر زمان احساس کنند دشمن قصد دارد استقلال آنها را خدشه‌دار کند، با حضورشان در صحنه‌های مختلف پاسخ محکمی به معاندان می‌دهند.

وی افزود: یوم الله 22 بهمن حماسه بزرگی بود و مردم مشهد نیز در این مراسم حضور بسیار چشمگیری داشتند.
رشیدیان با بیان اینکه همه قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت داشتند، ادامه داد: جوانان، سالمندان، دانش آموزان، دانشجویان و گروه‌ها از جمله، جناح‌های مختلف اصلاح طلب، اعتدال‌گرا و اصولگرا در کنارهم آمدند تا اعلام کنند به منظور حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی کنار یکدیگر می‌ایستند.
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: مشکلات مختلف اقتصادی در کشور وجود دارد و اگر کسی این موضوع را تایید نکند بدان معناست که از مشکلات جامعه اطلاعی ندارد.

وی یادآور شد: اگر مشکلات اقتصادی فعلی را با مشکلات گذشته بررسی کنیم متوجه می‌شویم این مشکلات افزایش چندانی نداشته است لذا هر اندازه که رو به جلو حرکت کنیم، مشکلات جامعه هم تغییر پیدا می‌کند.
رشیدیان متذکر شد: مردم از مشکلات کشور و جامعه آگاهی دارند در عین حال انتظاراتی از مسئولان دارند که به حق و به‌جاست لذا ما نیز در تلاشیم این نیازها را در حوزه‌های مختلف معیشتی، تولید و اشتغال رفع کنیم.
استاندار خراسان رضوی گفت: نگاه مردم به انقلاب، فراتر از مسائل اشتغال و معیشتی است آنها نظام و انقلاب را از آن خود می‌دانند و در هر دوره از انتخابات شرکت می‌کنند همچنین نظام را برآمده از اراده خود می‌دانند.
وی تصریح کرد: حضور مردم در همه صحنه‌ها و حمایتشان از نظام و انقلاب اسلامی وظیفه ما را نسبت به آنها سنگین‌تر می‌کند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار