نماینده ولی فقیه در استان یزد:

تربیت هنرمندان و بازیگران انقلابی در دستور کار سپاه و حوزه علمیه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: یکی از نقاط ضعف در فیلم‌های دفاع مقدس استفاده از هنرمندان تربیت نشده در این حوزه است.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ آیت‌الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان یزد  در ششمین جلسه مجمع عالی بسیج استان گفت: تدوین برنامه‌های عملی مهمترین رسالت مجمع عالی بسیج استان است امیدواریم بتوانیم برنامه‌ها را به نحوی تنظیم و برنامه ریزی کنیم که به بهترین شکل اجرایی شوند.

آیت‌الله ناصری یزدی افزود: باید کارگروه‌های تخصصی و اقشار بسیج برنامه‌ها و راهکارهایی را ارائه دهند که بتوان آن‌ها را عملیاتی و پیاده‌سازی کرد.

وی به ضرورت تربیت هنرمندان بسیجی در کشور تأکید کرد و گفت: یکی از نقاط ضعف در فیلم‌ها و سریال‌های دفاع مقدس استفاده از هنرمندان تربیت نشده در این حوزه است و چون در جریان اتفاقات آن زمان نیستند به خوبی نمی‌توانند حق مطلب را ادا کنند.

وی به اهمیت نقش بسیج هنرمندان در تربیت هنرمندان بسیجی و ارزشی اشاره کرد و افزود: بسیج هنرمندان باید آموزش‌های خود را در حوزه فیلم‌سازی دفاع مقدس افزایش دهد و از این هنرمندان در فیلم‌ها و سریال‌هایی در ارتباط با هشت سال دفاع مقدس استفاده کند.

آیت‌الله ناصری یزدی اظهار داشت: ایجاد زمینه نشاط و شادی اسلامی در جامعه یکی از ضروریات است که مجمع عالی بسیج می‌تواند با ارائه راهکارهایی در این زمینه نقش مثمر ثمری را ایفا کند.

این عضو هیئت رئیسه مجمع عالی بسیج استان یزد گفت: مردم ایران به خوبی از شادابی و نشاط اسلامی استقبال می‌کنند و این کار مسئولان و دست‌اندرکاران فرهنگی است که باید زمینه آن را فراهم و در نهادینه کردن آن تلاش کنند.

آیت‌الله ناصری یزدی به تشکیل اتاق فکر و استفاده از جوانان مستعد در این اتاق‌ها تأکید و اشاره کرد: استفاده نکردن از اتاق فکر و عدم استفاده از قدرت فکر در کشور یکی از مسائلی است که باعث شده خودباوری، شکوفایی و درون‌زایی از ما گرفته شود.

وی در پایان تأکید کرد: نهادینه کردن قدرت فکر، عامل اصلی تحقق اهداف کلان اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است که امیدواریم مسئولین نسبت به این مسئله توجهات کافی داشته باشند.

انتهای پیام/ غ

عدم استفاده از قدرت فکر در کشور، باعث از دست رفتنخودباوری و درون زایی می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار