تداوم بارش باران و برف در استان کردستان تا روز دوشنبه

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت:براساس پیش بینی هواشناسی کردستان، بارش باران و برف تا روز دوشنبه در این استان ادامه دارد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،علی پناهی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان به میزان بارش باران و برف از روز گذشته تاکنون در استان اشاره کرد و گفت: در ایستگاه هواشناسی فرودگاه سنندج ۳۷ میلی متر باران، در ایستگاه های هواشناسی سقز ۱۸، قروه ۳۰، مریوان ۵۹، بیجار ۳۰، زرینه ۱۹ و بانه ۲۵ میلی متر باران ثبت شده است.

وی افزود: میزان باران ثبت شده در ایستگاه های هواشناسی کامیاران ۶۰ میلی متر، هزارکانیان ۲۲، سروآباد ۴۰، دهگلان ۲۹، سلین ۷۷، دیواندره ۴۱، بابارشانی ۲۷، بهارستان ۹ و گل تپه ۱۳، قاملو ۳۴، حاجی ممدان ۲۱، یاسوکند ۷ و سراب شهرک هم ۲۶ میلی متر بوده است.

وی عنوان کرد: ارتفاع برف هم در بیجار ۱۲ سانتی متر، زرینه ۱۸  و هزارکانیان هم ۱۵ سانتی متر گزارش شده است.

وی از کاهش دید در اکثر شهرهای استان خبر داد و گفت: دید در سقز به ۶ کیلومتر، سنندج ۶، بیجار ۵۰۰ متر، زرینه ۲ کیلومتر، مریوان ۳ کیلومتر، قروه ۳ کیلومتر، بانه ۲۵۰۰ متر، هزارکانیان ۵۰۰ متر رسیده است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان بیان کرد: حداقل دمای استان هم مربوط به بهارستان، زرینه و بیجار با یک درجه سانتی گراد زیرصفر و حداکثر دما هم سلین با ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر است.

پناهی عنوان کرد: پیش بینی می شود این سامانه بارشی تا ظهر روز دوشنبه ادامه داشته باشد و علاوه بر آن شاهد وزش باد هم به ویژه در نیمه جنوبی استان در این چند روز خواهیم بود.

انتهای پیام/م

بارش باران وبرف در استان کردستان همچنان ادامه دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.