رسیدن تیمهای امدادی به محل احتمالی سقوط هواپیما

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: 22 اکیب امداد و نجات از هلال احمر و اورژانس جاده ای استان هم اینک به محل احتمالی سقوط هواپیما در منطقه پادنای سمیرم رسیده اند و عملیات جست و جو آغاز شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  جلال پورانفرد رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد دقایقی پیش از منطقه پادنا در گفت وگو ی تلفنی اظهار داشت: 12 اکیب امداد و نجات و واکنش سریع هلال احمر بهمراه 12 اکیپ امدادی اورژانس جاده ای از استان کهگیلویه وبویراحمد در منطقه ای احتمالی سقوط هواپیما در کوه های سخت گذر پادنای سمیرم مشغول عملیات جست و جو هستند.

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: با وجود اعزام اکیپ های امدادی و تیم های واکنش سریع هلال احمر از برخی استان ها به محل های اعلام شده در منطقه پادنا هنوز لاشه و اثری از هواپیما و مسافران پیدا نشده است.

سید امرالله جهان بین تصریح کرد: علاوه بر 12 تیم امدادی کهگیلویه وبویراحمد افزون بر 30تیم امدادی از هلال احمر استان های اصفهان، لرستان، فارس، چهار ومحال و بختیاری نیز به محل وقوع حادثه اعزام شده اند.

وی افزود: به دلیل سخت گذر بودن، شرایط نامساعد جوی و بارش باران و برف در منطقه امکان خدمات رسانی با امداد هوایی وجود ندارد.

پرواز شماره 3704 امروز یکشنبه هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح امروز تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد.

این هواپیما از نوع ای تی ار 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.

انتهای پیام/ش

عملیات جستجو آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.