مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان:

نمی‌دانیم که هواپیما در کدام منطقه دقیقاً سقوط کرده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: واقعاً شرایط مشخص نیست و نمی‌دانیم که هواپیما در کدام منطقه دقیقاً سقوط کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مؤمنی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که شرایط حضور امدادگران در منطقه پادنا به چه صورت است، اظهار داشت: از ساعت 10:16 دقیقه که خبر به گوش ما رسید نخستین تیم ما از ساعت 10:35 دقیقه در لحظات اولیه به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه واقعاً شرایط مشخص نیست و نمی‌دانیم که هواپیما در کدام منطقه دقیقاً سقوط کرده است، افزود: نزدیک به 60 نفر از تیم‌های عملیاتی در قالب‌های مختلف در منطقه حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه از شهرستان‌های مختلف به منطقه پادنا برای یافتن لاشه هواپیمای سقوط کرده تهران- یاسوج اعزام شدند، تصریح کرد: در حال حاضر با هماهنگی و تعاملی که با سازمان هواپیمایی کشوری و قسمت‌های دیگر داریم، بررسی می‌کنیم که نقاطی که به دست می‌آوریم را بررسی کنیم تا لاشه هواپیما را پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: هنوز مشخص نیست که هواپیما در چه مکانی سقوط کرده است، شرایط جوی به گونه‌ای است که امکان پرواز بالگردها وجود ندارد و امیدواریم فردا با بهتر شدن شرایط بالگردها به منطقه پادنا اعزام شوند.

انتهای پیام/م

جستجو برای پیدا کردن لاشه هواپیمای تهران - یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خدافقط صبربده خانواده های حادثه