پیام تسلیت مشاور امنیت ملی افغانستان برای سانحه هوایی در ایران

مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری افغانستان با انتشار پیامی مراتب تسلیت خود را نسبت به سقوط هواپیمای مسافربری کشورمان در مسیر تهران - یاسوج بیان داشت.

پیام تسلیت مشاور امنیت ملی افغانستان برای سانحه هوایی در ایران به گزارش حوزه افغانستان گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،دفتر مطبوعاتی « محمد حنیف اتمر» روز دوشنبه به نقل از او نوشت:با تاثر فراوان اطلاع یافتم که یک هواپیمای مسافربری شرکت هوایی کشور دوست و همسایه ایران سقوط کرده است که این خبر موجب غم ما شد. 


در این پیام آمده است در حادثه ذکر شده 66 تن از سرنشینانان و خدمه این پرواز که از تهران به طرف یاسوج در حرکت بودند جان باختند که مراتب تسلیت خود را به ملت و دولت ایران اعلام می کنیم .


در ادامه پیام اتمر آمده است که از این حادثه متاثر و غمگین شدیم و آن را به رئیس جمهوری، «علی شمخانی» همتای ایرانی خود و رهبر سیاسی ایران و مردم ایران تسلیت عرض می کنم.


وی برای جان باختگان این سانحه آرزوی آمرزش کرده و از خداوند برای جان باختگان مغفرت و برای خانواده هایشان صبر طلب کرده است.


انتهای پیام /


روز گذشته پرواز شرکت هواپیمایی آسمان که ساعت هفت و 55 دقیقه تهران را به مقصد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ترک کرده بود ، بعد از حدود 40 دقیقه از زمان برخاستن از فرودگاه مهرآباد از صفحه رادار محو و سپس اعلام شد که این هواپیما سقوط و 66 مسافر و خدمه آن جان باختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار