خادمی کمک خلبان پرواز تهران_ یاسوج در آشپزخانه بیت رهبری +عکس

کاوه‌ خلیلی کمک‌خلبان هواپیمای تهران_ یاسوج که در سانحه روز گذشته جان خود را از دست داد، در مراسم مذهبی خادم آشپزخانه بیت رهبری بود.

حضور کاوه خلیلی کمک خلبان پرواز تهران_ یاسوج در آشپزخانه بیت رهبری + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  هواپیمای ای تی آر تهران یاسوج، صبح دیروز فرودگاه مهرآباد را به مقصد یاسوج ترک کرد و پس از گذشت 50 دقیقه در حوالی سمیرم از صفحه رادار محو شد و ساعتی بعد خبر ناپدید شدنش در رسانه‌های ایران و جهان منتشر شد. این خبر ناگهانی و تکان دهنده بار دیگر ملت شریف ایران را غمگین و عزادار هموطنان کرد.

 کاوه خلیلی کمک خلبان این هواپیما بود که در کنار کاپیتان حجت‌الله فولاد مشغول خدمت بود. پس از سقوط هواپیما و انتشار خبر درگذشت سرنشینان آن، مشخص شد که خلیلی در مراسم و آئین‌های مذهبی عنوان خادمی در آشپزخانه بیت رهبری را داشته است.

در پی این حادثه آشپزخانه بیت رهبری، کارت خادمی کاوه خلیلی را بر دیوار نصب کرد و ضمن تسلیت این سانحه متن کوتاهی زیر آن نوشت:

"بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت خلبان کاوه خلیلی خادم حضرت زهرا (س) که سالها در خدمت اهل بیت در بخش پذیرایی دفتر مقام معظم رهبری فعالیتی خالصانه داشت، دچار حادثه‌ای دردناک شد و در حین مأموریت جان به جان آفرین تسلیم کرد. ضمن عرض تسلیت به خانواده و همکاران و دوستان او، از خداوند متعال برای او مغفرت مسئلت می‎نماییم".

تصویر زیر مربوط به این آگهی تسلیت است. 

حضور کاوه خلیلی کمک خلبان پرواز تهران_ یاسوج در آشپزخانه بیت رهبری + عکس

انتهای پیام/

کاوه خلیلی کمک خلبان پرواز تهران یاسوج خادم آشپزخانه بیت رهبری بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۴۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
رحمت الله علیهم
Germany
ناشناس
۱۸:۴۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
حسین پور
۱۲:۴۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
روحشون شاد و یادشون گرامی.