نمونه گیری ژنتیک از خانواده ۲۸ سانحه دیده پرواز تهران - یاسوج

مدیرکل پزشکی قانونی فارس گفت: برای شناسایی قربانیان سانحه هوایی پرواز تهران - یاسوج، تا کنون از خانواده ۲۸ قربانی این سانحه نمونه گیری ژنتیک انجام شده است.

نمونه گیری ژنتیک از خانواده ۲۸ سانحه دیده پرواز تهران - یاسوجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سعید غلامزاده مدیرکل پزشکی قانونی فارس گفت: در حال حاضر به خانواده قربانیان این سانحه هوایی فراخوان داده شده که در نزدیکترین مرکز پزشکی قانونی به محل زندگی حضور پیدا کنند تا از آن‌ها نمونه گیری ژنتیک انجام شود و تاکنون نمونه گیری از ۲۸ خانواده سانحه دیده صورت گرفته است.

وی بیان کرد: هم اکنون نیز خانواده این قربانیان در حال مراجعه به مراکز پزشکی قانونی هستند و نمونه گیری از این خانواده‌ها همچنان ادامه دارد.

غلامزاده ادامه داد: خانواده قربانیان سانحه هوایی پرواز تهران - یاسوج همه در استان کهگیویه و بویر احمد زندگی نمی‌کنند، خانواده ۱۲ مسافر این پرواز در استان تهران و مابقی آن‌ها در مازندران، فارس و دیگر استان‌ها زندگی می‌کنند که در همان استان‌ها از آن‌ها نمونه گیری انجام خواهد شد و برخی خانواده‌ها هم که به یاسوج آمده اند در همین محل نمونه گیری از آن‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی فارس اظهار کرد: از استان فارس تاکنون خانواده یک قربانی که در نورآباد ممسنی زندگی می‌کنند و به یاسوج آمده اند در پزشکی قانونی یاسوج از آن‌ها نمونه ژنتیک اخذ شده است.
انتهای پیام/ر

نمونه گیری ژنتیک از خانواده قربانیان سانحه هوایی پرواز تهران - یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار