شیخ ویسی: بازیکنان متقاعد نشدند به تمرینات بازگردند/ بازی با پرسپولیس برایم مهم نیست!

دروازه بان استقلال خوزستان گفت:بازیکنان تیم با ویسی صحبت کردند و متقاعد نشدند که در تمرینات شرکت کنند و وضعیت مانند قبل است.

وحید شیخ ویسی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره اعتصاب ادامه دار بازیکنان استقلال خوزستان به تمرین نکردن اظهار کرد: امروز ( دوشنبه ) بازیکنان با عبدالله ویسی صحبت کردند و متقاعد نشدند که در تمرینات شرکت کنند و وضعیت مانند قبل است.

او افزود: ویسی به ما گفت، مشکلات حل می شود و به تمرین بیاید اما بازیکنان تصمیم گرفتند تا مشکلات حل نشود در تمرین حضور پیدا نکنند. امیدواریم مسئولان به وضعیت تیم رسیدگی کنند تا شرایط بهتر شود. برخی از بازیکنان پول شهریه دانشگاه، رفت و آمد به محل تمرین و ... ندارند و قرار بود من نیم فصل از استقلال خوزستان بروم اما مسئولان و مدیران به ما گفتند این مبلغ قرارداد چیزی نیست و کامل پرداخت می کنیم که متاسفانه هنوز این اتفاق رخ نداده است.

شیخ ویسی ادامه داد: درست است بازی با پرسپولیس برای لیگ حساس است اما برای من هیچ تفاوتی ندارد و اگر مشکلات حل نشود، مقابل پرسپولیس هم بازی نمی کنیم. هیچ کس جواب ما را نمی دهد و دیگر از این وضعیت خسته شدیم و امیدوارم مسئولان فکری به حال تیم ما و بازیکنان کنند.

دروازه بان استقلال خوزستان در پایان گفت: اسقلال خوزستان برای هیچ کسی مهم نیست و کسی به این تیم کمک نمی کند. امیدوارم مشکلات مان حل شود  و بتوانیم به این تیم کمک کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات دروازه بان استقلال خوزستان درباره شرایط این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار