گشایش دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست و انرژی‌های تجدید پذیر

دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست و انرژی‌های تجدیدپذیر با مشارکت شرکت‌های داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی آغاز به کار کرد.

گشایش دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست و انرژی‌های تجدید پذیربه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزیگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین  نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست و انرژی‌های تجدیدپذیر با حضور مقامات سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس سازمان‌ انرژی‌های نو، معاون وزیر صنعت معدن تجارت، روسای انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط گشایش یافت.

در این نمایشگاه بیش از 220 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 10 کشور خارجی از نروژ، چین، آلمان، ترکیه، یونان، اتریش، تایوان، سوئیس،‌ کره جنوبی و ایتالیا جدیدترین و نوین‌ترین تولیدات، صنایع و خدمات خود را به نمایش عموم گذاشتند.

در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست آخرین دستاوردهای عرصه حفاظت محیط زیست، تامین، تجهیز و نصب تجهیزات زیست محیطی، انرژی‌های پاک، بازیافت، تصفیه و بهینه‌سازی مصرف انرژی، پایش آلودگی هوا، آب و پساب و تجهیزات آزمایشگاه‌های معتمد داخلی و خارجی ارائه شده است.

در نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر نیز جدیدترین دستاوردها و فناوری‌های این حوزه از جمله انرژی خورشیدی، انرژی بادی، انرژی زمین گرمایی، بهره‌وری انرژی، بهینه‌سازی مصرف، صرفه‌جویی مصرف برق، صرفه‌جویی حامل‌های انرژی، تجهیزات زیست محیطی، آب گرمکن‌های خورشیدی، نرم‌افزار مانیتورینگ مولدهای خورشیدی، نیروگاه‌های خورشیدی، توربین‌های بادی، ممیزی انرژی و سیستم‌های هیبریدی، شبکه‌های توزیع برق، کنتورهای دیجیتال، تولید و بهینه‌سازی ادوات به نمایش گذاشته شده است.

حدود 100 تشکل زیست محیطی از 31 استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست حضور دارند و برخی از آنها به ارائه تجربیات موفق خود در راستای حفظ محیط زیست می‌پردازند.

نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی که یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های این حوزه در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در آن شرکت‌ها، سازمان‌ها، صنعتگران و متخصصان ایرانی و خارجی نوین‌ترین و جدیدترین محصولات، خدمات و تکنولوژی‌های مرتبط با انرژی‌های نو و تجدیدپذیر و نیز صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف انرژی را در معرض دید علاقمندان قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

حضور 220 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار