انتشار عكس حسن يزدانی در اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی

اتحادیه جهانی کشتی عکسی از حسن يزدانی قهرمان كشتی جهان و المپيک در اینستاگرام خود منتشر کرد.

حسن یزدانیبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن یزدانی کشتی‌گیر آزادکار 26 ساله و اهل جویبار مازندران است. او دارنده مدال نقره قهرمانی جهان ۲۰۱۵ در وزن ۷۰ کیلوگرم، مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو در وزن ۷۴ کیلوگرم و مدال طلای قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در وزن ۸۶ کیلوگرم است. یزدانی همچنین در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به همراه تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جام جهانی کشتی به مقام قهرمانی تیمی رسید. او همچنین در اسفند سال ۱۳۹۵ با رای مردم به عنوان بهترین ورزشکار مرد سال ایران انتخاب شد.

حسن یزدانی یکی از شش کشتی‌گیر آزادکار کشورمان است که موفق به کسب مدال طلای المپیک شده‌است. او با یک مدال طلای المپیک و یک مدال طلای جهان و یک مدال نقره جهان در رده‌بندی بهترین کشتی‌گیران ایران در رشته کشتی آزاد در رتبه هفتم قرار دارد و با توجه به سن کمی که دارد، می‌تواند در سالهای آینده یکی از برترین کشتی‌گیران تاریخ ایران بشود.

اتحادیه جهانی کشتی با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود، عكسی از حسن يزدانی، به اشتراک گذاشت و نوشت: "لبخند روز شنبه با حسن یزدانی"

حسن یزدانی

حسن یزدانی دیروز با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود، این عکس را منتشر کرده بود که اتحادیه جهانی کشتی هم آن عکس را از صفحه‌ی او برداشته بود. یزدانی در زیر آن پست نوشته بود: "موفقیت ، جایگاهی که در حال حاضر داری نیست. بلکه سمتی است که نگاه می‌کنی . . ."

حسن یزدانی

انتهای پیام/

پست اینستاگرامی اتحادیه جهانی کشتی برای حسن یزدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.