آیت‌الله مجتهد شبستری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آئین‌نامه هیئت عالی نظارت بر سیاست‌های کلی در دست تدوین/برگزاری انتخابات هیئت رئیسه خبرگان در اجلاس اسفند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در اجلاس اسفند مجلس خبرگان رهبری انتخابات هیئت رئیسه و اعضای هیئت اندیشه‌ورز انتخاب خواهند شد.

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌‎وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آئین‌نامه هیئت عالی نظارت بر سیاست‌های کلی، اظهار کرد: آئین نامه این هیئت در دست تدوین است و در آن کیفیت نظارت هم مشخص خواهد شد.

وی  با اشاره به برگزاری اجلاس مجلس خبرگان رهبری، گفت: این اجلاس 22 و 23 اسفند برگزار می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری درباره دستور کار اجلاس مذکور، تصریح کرد: در این اجلاس انتخابات هیئت رئیسه، کمیسیون‌ها و اعضای هیئت اندیشه‌ورز انتخاب خواهند شد.

آیت‌الله مجتهد شبستری درباره ترکیب جدید هیئت رئیسه، گفت: نمی‌توان در این مورد پیش بینی کرد و این مسئله بستگی دارد که افراد جدید کاندیدا بشوند یا نه؛ روز رأی گیری مشخص خواهد شد.

گفتنی است که مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان خواستار تشکیل هیئتی اندیشه ورز شدند و فرمودند: وظیفه‌ی این هیئت اندیشه‌ورز این باشد که یک نگاه کلانی بکند به مسیر انقلاب از اوّل تا امروز. خب، این انقلاب یک اهدافی داشته است، یک حرکتی شروع شده است به سمت اهداف؛ نگاه کنند تا ببینیم که به این اهداف چقدر نزدیک شده‌ایم، به کدامش نزدیک شده‌ایم، در مورد کدام هدف توقّف داشته‌ایم، در مورد کدام هدف پس‌رفت داشته‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار